Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

UPPDATERAD 2011-07-15, se längst ner.

Detta är en social tillställning för vana ultralöpare.
Ingen tidtagning, ingen nummerlapp, ingen avgift.

Tanken är att var och på valfritt sätt tar sig upp till Norrtälje tidigt på morgonen, vi springer längs Rosla

Jag kan fixa fikaställe! Mellan Penningby och Vira, dvs där ni bäst behöver det (halvtråkig bana) 🙂
Beroende på vilken dag det blir osv...

Låter kanonmysigt! 🙂

Finns det ställen på vägen där det går att hoppa av, om det skulle behövas?

Det var ett dj*kla tjat med att få upp mej till Roslagen ;).
Hade tänkt springa från Östertälje-hem denna dag (första på semestern)
Nu kommer det ett erbjudan som man får sällskap men en bit att åka, vi får se.
Hur ser det ut med start tid och möjlighet a

Äntligen denna utmaning, vill gärna springa denna del av roslagsleden men 6 dagar efter swedish alpine ultra kan bli tajt. Lycka till;)

låter som någott för mig. jag är med om löpar gudarna vill mig väl och rumpan håller

Låter trevligt. En hel vecka efter Swedish Alpine ska väl vara OK. Dock så var årets Jättelångt 69 km, minst.

Låter trevligt. Lägger upp den som planerad träning, men får lägga en liten reservation. Jag och min vänstra skinka är just nu inte riktigt kompisar. Hornstull-Järna nästa vecka blir en test om vi kan bli kompisar igen.

Lena: Storstilat erbjudande! Bockar och tackar. Vi får se hur det blir med allt men då vet jag att det är en eventuell möjlighet. Gott!

Liv: Något ställe finns det säkert men min uppfattning, utan att ha kontrollerat det, är att det är ytterst få ställen

Jag bor på rätt sida 🙂
Det är bara ni andra som hela tiden vill springa på fel sida. Jag ska försöka bättra mej och bjuda ner er hit.
Men jag vill med på den här turen och ska föröka få till det