Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur står det till med planeringen?
Mitt förslag är fortfarande att vi ställer minst en bil med ombyte och mat vid Domarudden och springer (eller nåt) ut till vägen och bussen till Norrtälje, vill nu inte ha lika varmt som jag har haft de sista passen.

Jag kan skicka karta på hur man tar sig smidigast från Domarudden till Brännbacken om jag får e-mail adress. Vet ej hur man lägger upp attachment på Funbeat (om det ens går).

Hur går det med planeringen?
Hur dags startar ni?

Jag kan bidra med en dunk vatten samt "brytbil" till 621:ans hållplats Mora vägskäl eller Roslagskulla.
Antingen vid Underskog i Bergshamra, Västerhagen där leden går över bilvägen mellan Bergshamra och

Bra initiativ. Jag ska tänka på saken. Har faktiskt också funderat på fortsättningen efter Jättelångt.

Har nu fått karta över Domarudden-Brännbacken, där buss 621 går kl 8:26 eller 9:27, anländer till Norrtälje ca 50 minuter senare.

Men herregud, här vänder man ryggen till över helgen och så börjar folk ta egna initiativ. Hur skall detta sluta? 🙂 (t+)

Har själv inte gjort mer planering/förberedelser men tänkte titta på detta under dagen idag, måndag. Återkommer senast i kväll.

Vi vill ju springa 😀

Lena: hur långt är det mellan leden och dej?
Jag menar, om vi nu ändå ska få ihop 7 mil. 🙂

Sjukt sugen blir jag, trots 110 km
Kungsleden i benen efter helgen. Blir det start kl 1030?

Kanske skall påpekat att pizzerian i Hästängen är dyrare än tex en vanlig förortspizzeria. Pizzorna ligger på ca 85-100 kr.