Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har tänkt mig samling på Norrtälje bussstation 8.30 (för det är då Åsas och min buss kommer in). Förstår att det blir opp i ottan för vissa (inklusive oss själva).

Anledningen till detta är att jag vill ha gott om tid ner till Wira så vi hinner med

Jag får åka hemifrån ca 05:30, frågan är hur många fler jag får med mej från Stockholm med avgångstid 06:00. Blir det för osäkert om man åker en timme senare?
Sen ska jag fundera lite på om jag ska ställa bilen närmare bussen i stället för vid Domarudden.

Annars går det ju en buss från Tekniska Högskolan 07.10 som är i Norrtälje 08.09... Men det kanske går på ett tu beroende på var du kommer ifrån.

Har för mig att det finns en infartparkering ett par hundra meter från bussstationen i Åkersberga. Jag får p

Khedron: var/hur har du tänkt avslutningen, är det vid Domarudden eller Åkersberga?
För att tjäna lite tid skulle jag kunna parkera vid Brännbacken för att i slutet på löpningen ta av dit och hämta bilen, Frågan är även var du och Åsa vill sluta, om ni sk

J-E: "Khedron: var/hur har du tänkt avslutningen, är det vid Domarudden eller Åkersberga?"

För den som vill springa vidare från Domarudden ner till Åkersberga station så är det 6 km. Alternativet är att stanna i Domarudden, grilla och ta ett dopp.

Har

Apropå Hästängen så blir det en omväg på 4,4 km om man vill springa varenda meter av leden. Jag gissar på under 3 km om man går på leden igen efter att den passerat Bergshamra. Personligen hellre lagad mat i magen är pittoresk miljö. 🙂
Med andra ord, mi

Ska vi ta och bestämma lite.
Jag kommer att ta egen bil till åkersberga tidigt på morgonen, för att hinna med bussen kl 07:25.
Var jag ställer bilen beror helt på var vi slutar springa, (jag tänker inte ensam avsluta i Domarudden). Så där måste vi komma t

Sorry, lite semester här, därav dröjsmålet. 🙂

Åsa och jag siktar på Domarudden som slutstation.
Vår bil kommer stå i Domarudden med filtar, kol, korvbröd, korv samt dricka. (Någon som behöver ett vegetariskt alternativ?)

Så, bad och grilla står på sche

Eftersom ni med upplägget med mat i Bergshamra inte behöver påfyllning av mig har jag nu istället gjort andra planer för lördagen. Det betyder att jag heller inte kan vara brytbil.

Jag hoppas ni får samma fina väder som de senaste dagarna och jag ser fr

Jag kommer, om jag sen ställer bilen i Domarudden eller ute vid vägen vid Brännbacken det får jag se hur mycket tid jag har på morgonen.
Jag verkar få Urban med mej i bilen och tjatar lite på Cecilia (men där har jag inte fått svar)
Tar med mej lite för a