Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:34Aha! Tack!
Aha! Tack!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:36Det finns både "Cykling - T.o.r jobbet", "Cykling - T.o.r stan" och "Cykling - Transport"...
Det finns både "Cykling - T.o.r jobbet", "Cykling - T.o.r stan" och "Cykling - Transport"...
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:41Då är TS poäng att det blir en egen kategori. På samma "nivå" som cykling, löpning, ..... Således kan man inte analysera sina cykelpass i en samlad hierarkisk ordning. Vilket vissa vill men inte andra.
Då är TS poäng att det blir en egen kategori. På samma "nivå" som cykling, löpning, ..... Således kan man inte analysera sina cykelpass i en samlad hierarkisk ordning. Vilket vissa vill men inte andra.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:43Tydligen måste jag stoppa in strecket på precis rätt ställe ... suck.
Tydligen måste jag stoppa in strecket på precis rätt ställe ... suck.
Quote from Elias Engqvist on 20 June 2012, 09:45Om man har ett speciellt fält för att skriva in sin egen underkategori (som funbeat skulle kunna komma ihåg för att minimera risken för felstavningar(slarv) så skulle funbeat kunna använda det fältet för kategorisering också!
Om man har ett speciellt fält för att skriva in sin egen underkategori (som funbeat skulle kunna komma ihåg för att minimera risken för felstavningar(slarv) så skulle funbeat kunna använda det fältet för kategorisering också!
Quote from Elias Engqvist on 20 June 2012, 09:45Det enda man missar är att jämföra med andra på subkategorinivå(!) men man vinner SÅ mycket!
Det enda man missar är att jämföra med andra på subkategorinivå(!) men man vinner SÅ mycket!
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:16Just nu pågår tester av en, enligt min mening, grym analysfunktion. Med denna funktion kan man bygga egna diagram baserat på t.ex huvudträningstyp där "Löpning" är huvudtyp för alla löptyper.
Förhoppningsvis kan vi släppa nya funktionerna inom några veck
Just nu pågår tester av en, enligt min mening, grym analysfunktion. Med denna funktion kan man bygga egna diagram baserat på t.ex huvudträningstyp där "Löpning" är huvudtyp för alla löptyper.
Förhoppningsvis kan vi släppa nya funktionerna inom några veck
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 11:16(t+)
(t+)
Quote from Camilla Höög on 20 June 2012, 11:18För att enkelt se alla träningsformer så kan ni lägga in ett Greasemonkey-skript jag gjort:
http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/show_all_training_types/Då får man upp en dropdown på förstasidan precis under avatar-bilden med alla tillgän
För att enkelt se alla träningsformer så kan ni lägga in ett Greasemonkey-skript jag gjort:
http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/show_all_training_types/
Då får man upp en dropdown på förstasidan precis under avatar-bilden med alla tillgän