Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:04Det finns ju olika storlekar på patronerna också, 12 eller 16 gram. Vilken testade ni med?
Det finns ju olika storlekar på patronerna också, 12 eller 16 gram. Vilken testade ni med?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:05Ehhhh... Elin?
Ehhhh... Elin?
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:08Jag har faktiskt inte en aning, på Cykelcity har de inte låtsas om som att det skulle finnas några att välja på. Har köpt där tre gånger och fått tre olika märken men ingen har sagt något om att det skulle finnas olika storlek.
Jag har faktiskt inte en aning, på Cykelcity har de inte låtsas om som att det skulle finnas några att välja på. Har köpt där tre gånger och fått tre olika märken men ingen har sagt något om att det skulle finnas olika storlek.
Quote from ellen olsson on 11 August 2011, 23:09Såvitt jag kommer ihåg så hade du en 16g-patron.
Såvitt jag kommer ihåg så hade du en 16g-patron.
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:09Nuvarande patroner hemma är helt omärkta nonames så de är inte till någon hjälp.
Och nu måste vi gå till stationen så att vi inte missar tåget så vi får fortsätta den här spännande diskussionen någon annan gång. 🙂
Nuvarande patroner hemma är helt omärkta nonames så de är inte till någon hjälp.
Och nu måste vi gå till stationen så att vi inte missar tåget så vi får fortsätta den här spännande diskussionen någon annan gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 23:01Låter kanon Jesper (t+)
Vet dock inte om jag hamnar på Märsta pendeln eller BB vid det här laget.Troligen inte något, har snart suttit hemma och väntat i 2 veckor, å lär väll fortsätta med det.
Frun lät i alla fall lite skeptisk till att jag skulle vara
Låter kanon Jesper (t+)
Vet dock inte om jag hamnar på Märsta pendeln eller BB vid det här laget.
Troligen inte något, har snart suttit hemma och väntat i 2 veckor, å lär väll fortsätta med det.
Frun lät i alla fall lite skeptisk till att jag skulle vara
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 10:30Haha, okej, ja du kan ju alltid kliva av längst vägen och ta tåget hem om "larmet går".
Jag kommer att köra i mellangruppen med en blå Bianchi och Hovet-kläder, så du hittar mig nog.
Haha, okej, ja du kan ju alltid kliva av längst vägen och ta tåget hem om "larmet går".
Jag kommer att köra i mellangruppen med en blå Bianchi och Hovet-kläder, så du hittar mig nog.
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 15:00Blir tyvär inget, har dock fått dispanse att vara startfunktionär vid midnattsloppet i kväll, närmre SÖS är svårt att komma 😉
Blir tyvär inget, har dock fått dispanse att vara startfunktionär vid midnattsloppet i kväll, närmre SÖS är svårt att komma 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 17:35Ajdå trist. Men då kan du väl heja lite på mig när jag springer förbi? Jag kommer att ha en orange t-shirt på mig 🙂
Ajdå trist. Men då kan du väl heja lite på mig när jag springer förbi? Jag kommer att ha en orange t-shirt på mig 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 14:20Hörde du när jag heja?
Det var jag med gula funktionärs t-shirten.
Hörde du när jag heja?
Det var jag med gula funktionärs t-shirten.