Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:45"Nackdelen är att den senaste översikten blir "full om man har för många flaggningar och då blir det jobbigt att klicka bort många diskussioner på en gång."
En annan aspekt skulle ju vara att effektivisera detta steg?
Efter att ha upplevt Facebooks öka
"Nackdelen är att den senaste översikten blir "full om man har för många flaggningar och då blir det jobbigt att klicka bort många diskussioner på en gång."
En annan aspekt skulle ju vara att effektivisera detta steg?
Efter att ha upplevt Facebooks öka
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:48På Facebook kan man avmarkera att man vill följa en tråd, på samma sätt som man markerar som ointressant här.
Jessie: men de läggs inte överst i listan, att du ser din röda flagga överst är bara för att det är den tråden som det har skrivits i senast. I
På Facebook kan man avmarkera att man vill följa en tråd, på samma sätt som man markerar som ointressant här.
Jessie: men de läggs inte överst i listan, att du ser din röda flagga överst är bara för att det är den tråden som det har skrivits i senast. I
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:54Gör mig inte mindre allergisk mot aviseringar. Det har blivit inflation tycker jag.
Hursom. Fundera ut på vilka steg som känns jobbiga och varför så kanske ni hittar en bättre lösning? Sedan får man fundera på vilka lösningar som är enkla att genomföra?
Gör mig inte mindre allergisk mot aviseringar. Det har blivit inflation tycker jag.
Hursom. Fundera ut på vilka steg som känns jobbiga och varför så kanske ni hittar en bättre lösning? Sedan får man fundera på vilka lösningar som är enkla att genomföra?
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 11:13På Funbeats konkurrent (den som börjar på j och slutar på gg.se) finns i forumets översiktssida en lista som heter "Mina trådar", alltså de trådar man skrivit inlägg i. Det är snyggt, funktionellt, användarvänligt och förmodligen inte patentskyddat.
På Funbeats konkurrent (den som börjar på j och slutar på gg.se) finns i forumets översiktssida en lista som heter "Mina trådar", alltså de trådar man skrivit inlägg i. Det är snyggt, funktionellt, användarvänligt och förmodligen inte patentskyddat.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 11:24Mikael: (t+) Så kan man även söka på trådar som jag själv (eller någon annan!) gjort inlägg i på Sveriges största häst/ridsportsforum Bukefalos. Funkar utmärkt!
Mikael: (t+) Så kan man även söka på trådar som jag själv (eller någon annan!) gjort inlägg i på Sveriges största häst/ridsportsforum Bukefalos. Funkar utmärkt!
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 04:03De som ratar möjlighet till notiser måste vara de som har väldigt jobbiga kompisar.
De som ratar möjlighet till notiser måste vara de som har väldigt jobbiga kompisar.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 09:58Förolämpar du min kompisar nu, Andreas? Det kanske inte är så klokt på ett publikt forum? 😉
Förolämpar du min kompisar nu, Andreas? Det kanske inte är så klokt på ett publikt forum? 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 15:16🙂 Nope! Förolämpningar av dina kompisar får du stå för helt själv i dina inlägg. 😉
🙂 Nope! Förolämpningar av dina kompisar får du stå för helt själv i dina inlägg. 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 16:03Jag har inte förolämpat mina kompisar i något inlägg. Du får skilja lite på vad du vet och vad du gissar... 🙂
Jag har inte förolämpat mina kompisar i något inlägg. Du får skilja lite på vad du vet och vad du gissar... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:12Jag vet bara vad jag läser i form av det du skriver. Alltså noll gissning. 🙂
Jag vet bara vad jag läser i form av det du skriver. Alltså noll gissning. 🙂