Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:13Nejnej Andreas. De som avskyr notiser är de som har väldigt entusiastiska FANS, eller hur Jenny? 😉
Nejnej Andreas. De som avskyr notiser är de som har väldigt entusiastiska FANS, eller hur Jenny? 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:14Du förutsatte att jag inte ville ha aviseringar i onödan för att jag tycker att mina komisar är jobbiga. Där gissade du.
Du förutsatte att jag inte ville ha aviseringar i onödan för att jag tycker att mina komisar är jobbiga. Där gissade du.
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:16Nej han gissade att det berodde på att du HADE jobbiga kompisar. Vilket handlade mer om vad HAN anser vara jobbigt hos en kompis än om vad DU tycker i frågan.
Vad du tycker i frågan om vad som gör kompisar jobbiga däremot, DET måste man gissa, för det har
Nej han gissade att det berodde på att du HADE jobbiga kompisar. Vilket handlade mer om vad HAN anser vara jobbigt hos en kompis än om vad DU tycker i frågan.
Vad du tycker i frågan om vad som gör kompisar jobbiga däremot, DET måste man gissa, för det har
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:17Andreas: Jag tycker för övrigt att det är ROLIGT om mina kompisar är väldigt aktiva på ett forum, men det betyder inte att jag vill att alla deras inlägg ska bli SPAM i min inkorg för det. Jag gör istället det enda RÄTTA i sammanhanget, nämligen har stenk
Andreas: Jag tycker för övrigt att det är ROLIGT om mina kompisar är väldigt aktiva på ett forum, men det betyder inte att jag vill att alla deras inlägg ska bli SPAM i min inkorg för det. Jag gör istället det enda RÄTTA i sammanhanget, nämligen har stenk
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:23Nu är ni jooooobbiga!
Nu är ni jooooobbiga!
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:40Jenny, det jag förutsätter är att det är någon som fått för många notiser. Tydligen tog du åt dig ordentligt eftersom du har kompisar som skickar sådana och du ogillar dem.
Så nu kan jag med säkerhet säga att jag inte gissade. 😉
Jenny, det jag förutsätter är att det är någon som fått för många notiser. Tydligen tog du åt dig ordentligt eftersom du har kompisar som skickar sådana och du ogillar dem.
Så nu kan jag med säkerhet säga att jag inte gissade. 😉
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:45Jessie, men med stenkoll så kan det vara bra med verktyg som underlättar. Monkeyställning vid datorn 24h eller en väl avvägd puff i annan kan göra det mycket smidigare?
Det handlar ju om att kunna filtrera aviseringarna?
Jessie, men med stenkoll så kan det vara bra med verktyg som underlättar. Monkeyställning vid datorn 24h eller en väl avvägd puff i annan kan göra det mycket smidigare?
Det handlar ju om att kunna filtrera aviseringarna?
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 17:55Använd PM istället
Använd PM istället
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 18:01Mmm, gör det! För du hade antagligen inte förstått funktionaliteten ändå.
Mmm, gör det! För du hade antagligen inte förstått funktionaliteten ändå.
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 19:19Håller med. Det här börjar bli jobbigt. 😉
Håller med. Det här börjar bli jobbigt. 😉