Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Anders: Håller med, utan att ha räknat känns det ändå som det plötsligt är 20-30 % fler än vanligt som cykelpendlar. Det ska bli intressant att se hur det blir senare i höst, om trenden håller i sig eller om lite frost skrämmer bort alla.

> kvinnor och andra som legat i koma de senaste 42 åren

Varför är det just kvinnor som tror på vänstertrafik?
Man behöver inte cykla speciellt långt för att se mönstret...

...

Nja, det är rätt många män också. När jag körde hem igår var det en kvinna och två män.

Visst kan det vara så, jag bara ventilerade mina upplevelser och jag har aldrig mött en man i vänstertrafik. Därmed inte sagt att det aldrig sker,men jag har aldrig upplevt det.

Jag höll på att bli överkörd senast för två timmar sen av en manlig cyklist som ägnade sig åt vänstertrafik...

Det var nog en transvestit 🙂

Eller metrosexuell...

Cukelsexuell?

Angående frosten: Ska bli skönt när när det blir mindre folk på cykelbanorna om nån månad. Gissar att det blir som vanligt i slutet på Oktober.
På väg in mot stan är cykelbanorna breda och fina, dock får man hela tiden vara uppmärksam när man cyklar om a

Tyvärr är det nästan regel att folk kastar sig åt VÄNSTER när man pinglar för omkörning :@

Jag försökte med att skrika högerhögerhöger en gång i förra veckan, men det hjälpte inte. Karln låg som limmad i vänsterkanten i alla fall.