Quote from Guest on 29 January 2008, 09:19Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det har talats om FunBeat-tröjor bra länge nu och nu äntligen, äntligen, har det blivit dags.
Stolt kan jag presentera en verkligt fin FunBeat-tröja med lagom stort tryck på bröstet och e
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Det har talats om FunBeat-tröjor bra länge nu och nu äntligen, äntligen, har det blivit dags.
Stolt kan jag presentera en verkligt fin FunBeat-tröja med lagom stort tryck på bröstet och e
Quote from Lotta Lindström on 29 January 2008, 09:29JAAAAAAAAA!!!! (L)(L)
JAAAAAAAAA!!!! (L)(L)
Quote from Karolina Bergsten on 29 January 2008, 09:34Vill ha hur förbeställer man? 😀 😀
Vill ha hur förbeställer man? 😀 😀
Quote from Lotta Lindström on 29 January 2008, 09:34Under bilden finns en länk till beställningen. 😉
Under bilden finns en länk till beställningen. 😉
Quote from Karolina Bergsten on 29 January 2008, 09:35Såg den precis, blev lite ivrig 😉
Såg den precis, blev lite ivrig 😉
Quote from Camilla Höög on 29 January 2008, 09:36Jag bara gissar, men länken "Klicka här för att gå vidare till beställningen" låter som något du ska klicka på 😉
Jag bara gissar, men länken "Klicka här för att gå vidare till beställningen" låter som något du ska klicka på 😉
Quote from Karolina Bergsten on 29 January 2008, 09:38va nog så ja 😉
har nu beställt 😀
va nog så ja 😉
har nu beställt 😀
Quote from Bengt Askerfelt on 29 January 2008, 09:38Tjohoo! (t+)
Det jag skulle vilja veta är hur dammodellen är? Är den tightare än herrmodellen eller bara mer insvängd eller vad är skillnaden? Vill ju inte beställa ett korvskinn...
Tjohoo! (t+)
Det jag skulle vilja veta är hur dammodellen är? Är den tightare än herrmodellen eller bara mer insvängd eller vad är skillnaden? Vill ju inte beställa ett korvskinn...
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 09:45JA!!!
JA!!!
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 09:46klick klick! (t+)
klick klick! (t+)