Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 09:46Förresten... På bilderna över färgerna står Bloom med två gånger, och den ena av dem är svart!
Förresten... På bilderna över färgerna står Bloom med två gånger, och den ena av dem är svart!
Quote from Therese Linner on 29 January 2008, 09:47Beställd! 😀 Toppen Olle (t+)
Beställd! 😀 Toppen Olle (t+)
Quote from Bengt Askerfelt on 29 January 2008, 09:49Tack för att framtagningen gått så snabbt (det känns så i alla fall) 🙂
Nu har jag beställt en svart och kommer beställa ytterligare en färg när jag vet hur tröjan sitter på mig 🙂
Tack för att framtagningen gått så snabbt (det känns så i alla fall) 🙂
Nu har jag beställt en svart och kommer beställa ytterligare en färg när jag vet hur tröjan sitter på mig 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 09:53Är de väldigt stora modeller? I informationen står det att Medium passar till någon som är 185 cm??
Är de väldigt stora modeller? I informationen står det att Medium passar till någon som är 185 cm??
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 09:58Nja, det står att killen på bilden är 185 cm och att han har medium på sig.. jag antar att du ska kunna få en uppfattning om hur lång tröjan är då...
Nja, det står att killen på bilden är 185 cm och att han har medium på sig.. jag antar att du ska kunna få en uppfattning om hur lång tröjan är då...
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:03På den ljusblå, vad har FB-gubben för färg då?
Spelar roll, jag har beställt en svart i alla fall, skitsnygg ju
På den ljusblå, vad har FB-gubben för färg då?
Spelar roll, jag har beställt en svart i alla fall, skitsnygg ju
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:06Jag har också beställt nu (en svart). Blir nog en till när jag vet om jag prickat rätt storlek....
Jag fick ett meddelande att jag ska betala in pengarna - stämmer det att vi ska betala in nu?
Jag har också beställt nu (en svart). Blir nog en till när jag vet om jag prickat rätt storlek....
Jag fick ett meddelande att jag ska betala in pengarna - stämmer det att vi ska betala in nu?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:06FunBeat-gubben är blå även på den ljusblå tröjan. Jag har testat trycket och det syns bra även på den bakgrunden.
FunBeat-gubben är blå även på den ljusblå tröjan. Jag har testat trycket och det syns bra även på den bakgrunden.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:06Fia-Lotta: Ja, förbetalningen behöver ni göra direkt.
Fia-Lotta: Ja, förbetalningen behöver ni göra direkt.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:08Öppnar börsen Olle! 😀
Öppnar börsen Olle! 😀