Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:10Hur funkar det med orderbekräftelse som det stod om?
Hur funkar det med orderbekräftelse som det stod om?
Quote from Therese Linner on 29 January 2008, 10:14Fia-Lotta, du fick ett meddelande efter beställningen sa du, var det ett email som bekräftelse? Jag blir lite fundersam för jag fick inget meddelande efter min beställning. Har ni andra fått det?
Fia-Lotta, du fick ett meddelande efter beställningen sa du, var det ett email som bekräftelse? Jag blir lite fundersam för jag fick inget meddelande efter min beställning. Har ni andra fått det?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:16Nej därför jag blev lite fundersam. Eller skall man se inbetalningen som bekräftelse?
Nej därför jag blev lite fundersam. Eller skall man se inbetalningen som bekräftelse?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:21Vem ska man skriva som mottagare till bankgironummret?
Vem ska man skriva som mottagare till bankgironummret?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:24KUL!!
🙂Vad heter den i dammodell? Craft Performance Run Tee oxå?
Då kan man sticka till sportaffären o testa storlek o passform..Kan ni lägga upp bilder på t-shirtar i de andra färgerna också, gärna nån dammodell också?
Återkommer...
KUL!!
🙂
Vad heter den i dammodell? Craft Performance Run Tee oxå?
Då kan man sticka till sportaffären o testa storlek o passform..
Kan ni lägga upp bilder på t-shirtar i de andra färgerna också, gärna nån dammodell också?
Återkommer...
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:31Mottagare för bankgironumret är "FunBeat". I många banker behöver man inte ange FunBeat, utan det räcker med bankgironumret.
Mottagare för bankgironumret är "FunBeat". I många banker behöver man inte ange FunBeat, utan det räcker med bankgironumret.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:40Kristina: Japp, den heter så även i dammodellen.
Kristina: Japp, den heter så även i dammodellen.
Quote from Therese Linner on 29 January 2008, 10:41Andreas, jag fick nyss ett privat meddelande här på FB med bekräftelse.
Andreas, jag fick nyss ett privat meddelande här på FB med bekräftelse.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 10:54Först direkt när jag beställt så stod det som meddelande på skärmen. Fick precis också ett privat PM som bekräftelse.
Först direkt när jag beställt så stod det som meddelande på skärmen. Fick precis också ett privat PM som bekräftelse.
Quote from Lars Mörrby on 29 January 2008, 11:15beställt
beställt