Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 13:14Buff!
Buff!
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 13:14..... och buff, och kopp, och flaska, och......
..... och buff, och kopp, och flaska, och......
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 13:14(t+) Beställd! (och snart betald)
(t+) Beställd! (och snart betald)
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 13:22Vattenflaska....
Vattenflaska....
Quote from Andreas Björklund on 29 January 2008, 13:53Vad heter själva modellen (så att jag kan spana in tjejmodellen på crafts hemsida..)? 🙂 Ser jättebra ut!!
Vad heter själva modellen (så att jag kan spana in tjejmodellen på crafts hemsida..)? 🙂 Ser jättebra ut!!
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 14:02Båda (tjej+kille) modellerna heter "Performance Run Tee". De är nya för säsongen, så jag vet inte om de har hunnit få upp dem på craft.se ännu.
Båda (tjej+kille) modellerna heter "Performance Run Tee". De är nya för säsongen, så jag vet inte om de har hunnit få upp dem på craft.se ännu.
Quote from Andreas Björklund on 29 January 2008, 14:05Är det denna måntro?
http://www.craft.se/se/produkter/layer3/run/run-performance-women/product-info.html
Kommentar från Olle: Jag ändrade den ursprungliga länken: Den var för lång och dessutom var den en skicka-vidare-länk till en annan adress, dvs den
Är det denna måntro?
http://www.craft.se/se/produkter/layer3/run/run-performance-women/product-info.html
Kommentar från Olle: Jag ändrade den ursprungliga länken: Den var för lång och dessutom var den en skicka-vidare-länk till en annan adress, dvs den
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 14:24Hejsan. Jag vill ha min tröja levererad till Norge.
Hur mycket ska jag betala extra för leveransen?Är det den tröjan som är på linken ovanför blir jag lycklig. Det är en likadan som min favorit tröja, bara att det är kort ärm. Den är super!
Hejsan. Jag vill ha min tröja levererad till Norge.
Hur mycket ska jag betala extra för leveransen?
Är det den tröjan som är på linken ovanför blir jag lycklig. Det är en likadan som min favorit tröja, bara att det är kort ärm. Den är super!
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 14:29Anna-Karin: 20 kr står det i köpvillkoren 🙂
Anna-Karin: 20 kr står det i köpvillkoren 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 14:56Ja buff och så en sån där flaska med två lock! Och solskärm 🙂
Ja buff och så en sån där flaska med två lock! Och solskärm 🙂