Quote from Galderma Fritidsförening on 29 January 2008, 11:31Det vore bra att veta hur stora/små storlekarna är i verkligheten... Går det inte att få mått på de olika storlekarna? Åtminstånde höjd och diameter i halsen...
Det är i alla fall svårt för mig att veta om jag ska ha XS, S eller M för jag har alla de tr
Det vore bra att veta hur stora/små storlekarna är i verkligheten... Går det inte att få mått på de olika storlekarna? Åtminstånde höjd och diameter i halsen...
Det är i alla fall svårt för mig att veta om jag ska ha XS, S eller M för jag har alla de tr
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 11:48Hurra! Fast jag hde ju sett fram emot en blå, så där antwerpblått som loggan ...
Men rosa är helt OK, eller den där mystiska röda ...
Hurra! Fast jag hde ju sett fram emot en blå, så där antwerpblått som loggan ...
Men rosa är helt OK, eller den där mystiska röda ...
Quote from Jan Lundquist on 29 January 2008, 11:49Olle (L) Äntligen! Och vilken snygg tröja (t+)
Olle (L) Äntligen! Och vilken snygg tröja (t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 11:51Undrar genast, någon som har koll på damstorlekarna (crafts, brukar köpa 40 tror jag där) vad de motsvarar? Är det en tajt tröja eller en som ska sitta löst?
Nu kom jag i beråd om Medium eller Large ...
Undrar genast, någon som har koll på damstorlekarna (crafts, brukar köpa 40 tror jag där) vad de motsvarar? Är det en tajt tröja eller en som ska sitta löst?
Nu kom jag i beråd om Medium eller Large ...
Quote from Kicki K on 29 January 2008, 12:20Då man får snart post då:-)
Då man får snart post då:-)
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 12:40Här finns storlekstabell:
http://www.craft.se/se/teknologi/storlekstabell.html
Här finns storlekstabell:
http://www.craft.se/se/teknologi/storlekstabell.html
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 12:43Ah! Tack Olle! Var in och letade på Craft men hittade ingen ... (knacknack)
(t+)
Ah! Tack Olle! Var in och letade på Craft men hittade ingen ... (knacknack)
(t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 12:53Nu väntar jag bara på att det kommer ett linne också 😉
Nu väntar jag bara på att det kommer ett linne också 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 12:55Cykeltröja med hel dragkedja!
Cykeltröja med hel dragkedja!
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 13:02Det också!
Det också!