Quote from Funbeat user on 11 February 2008, 18:05Har beställt en svart 🙂 Kul om man får se någon med funbeat tröja ...
Har beställt en svart 🙂 Kul om man får se någon med funbeat tröja ...
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 09:52Ingen som fått hem sin Funbeat tröja än? 😛
Ingen som fått hem sin Funbeat tröja än? 😛
Quote from Urban Nilsson on 15 February 2008, 09:55>Trycket tar lite tid så håll ut i ca 4 veckor och du har sedan din FunBeat-tröja!
>Trycket tar lite tid så håll ut i ca 4 veckor och du har sedan din FunBeat-tröja!
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 10:06Den som väntar på nåt gott - väntar aldrig för länge... 😉
Den som väntar på nåt gott - väntar aldrig för länge... 😉
Quote from Funbeat user on 15 February 2008, 10:27Den som väntar på nån som gått behöver inte vänta längre - Blandaren
Den som väntar på nån som gått behöver inte vänta längre - Blandaren
Quote from Lena O on 15 February 2008, 14:40Jepps, 3:e mars kan vara tidigaste datum som tröjan anländer
Jepps, 3:e mars kan vara tidigaste datum som tröjan anländer
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 10:30Jag ska lägga en beställning till mig och min homie så fort jag sett lite bilder på t-shirten 😀 Vill ha en nuuu!
Jag ska lägga en beställning till mig och min homie så fort jag sett lite bilder på t-shirten 😀 Vill ha en nuuu!
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 11:01Jahadu Johan, då får du väl titta längst upp på sidan... (H)
Jahadu Johan, då får du väl titta längst upp på sidan... (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 18:46Jag har 2 dagar i rad nu sett personer som haft tröjan på sig och jag har verkligen hajat till och stirrat....men eftersom det saknats logga så är det bara att inse att det inte var några funbeatare 😉 *falsklarm*
Jag har 2 dagar i rad nu sett personer som haft tröjan på sig och jag har verkligen hajat till och stirrat....men eftersom det saknats logga så är det bara att inse att det inte var några funbeatare 😉 *falsklarm*
Quote from Funbeat user on 17 February 2008, 19:07Förlåt. Borde varit tydligare.
Bilder på de andra färgerna. Vill se hur den blå ser ut också. Någon som beställt den som kan lägga upp bilder sedan? =)
Förlåt. Borde varit tydligare.
Bilder på de andra färgerna. Vill se hur den blå ser ut också. Någon som beställt den som kan lägga upp bilder sedan? =)