Quote from Catharina Brattlin on 1 February 2008, 12:57Jag har också beställt en Electric, fast i XS. Gillar när det sitter tight. En rosa Crafttop har jag redan.
Vill även tacka för detta formidabla initiativ! (t+)
Jag har också beställt en Electric, fast i XS. Gillar när det sitter tight. En rosa Crafttop har jag redan.
Vill även tacka för detta formidabla initiativ! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 16:24Tänker att beställa 1st. Funbeat Funktions T-shirt, 🙂 Det är ju trots allt åtgång på Trän.kläder, Och så kan det ju vara en bra PR att även ha en sådan när man har upplägget på Funbeat! (t+)
Tänker att beställa 1st. Funbeat Funktions T-shirt, 🙂 Det är ju trots allt åtgång på Trän.kläder, Och så kan det ju vara en bra PR att även ha en sådan när man har upplägget på Funbeat! (t+)
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 17:02Jag har beställt en svart dam tröja. Skoj att kunna se alla funbeatare där ute:-)
Jag har beställt en svart dam tröja. Skoj att kunna se alla funbeatare där ute:-)
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 18:51En Electric beställd - kommer att öka min fart!
En Electric beställd - kommer att öka min fart!
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 23:23Men Daniel. Missar jag inte chansen att få en på länge om jag inte beställer innan den 5 februari? Har en kompis som också önskar sig en Funbeat.se tröja. Skulle vara så stolt över att bära den!
Har du/ni några tips på "välsorterade" butiker med Craft tr
Men Daniel. Missar jag inte chansen att få en på länge om jag inte beställer innan den 5 februari? Har en kompis som också önskar sig en Funbeat.se tröja. Skulle vara så stolt över att bära den!
Har du/ni några tips på "välsorterade" butiker med Craft tr
Quote from Urban Nilsson on 2 February 2008, 08:58>Men Daniel. Missar jag inte chansen att få en på länge om jag inte beställer innan den 5 februari?
Jo, det är ju nackdelen. Fördelen är att du kan känna och se "live". Jag skulle kolla flera butiker inne i stan. Någon av dem borde ju ha rätt sorts tröjo
>Men Daniel. Missar jag inte chansen att få en på länge om jag inte beställer innan den 5 februari?
Jo, det är ju nackdelen. Fördelen är att du kan känna och se "live". Jag skulle kolla flera butiker inne i stan. Någon av dem borde ju ha rätt sorts tröjo
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 17:24Såg en kille på spinningen som hade en sån svart tröja, utan logga förstås. Jag stirrade nog rätt mycket på honom... 😉
Såg en kille på spinningen som hade en sån svart tröja, utan logga förstås. Jag stirrade nog rätt mycket på honom... 😉
Quote from Funbeat user on 2 February 2008, 22:36Alright Danne. Ska kolla inne i innerstan och se om jag hittar någon. Vad heter den här modellen? Så jag vet vad jag ska fråga efter? "Nyaste Craft tränings-shirten"?
Alright Danne. Ska kolla inne i innerstan och se om jag hittar någon. Vad heter den här modellen? Så jag vet vad jag ska fråga efter? "Nyaste Craft tränings-shirten"?
Quote from ellen olsson on 2 February 2008, 22:58Det står på beställningssidan: Craft Performance Run Tee
Det står på beställningssidan: Craft Performance Run Tee
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 11:29Tack 😉
Tack 😉