Quote from Lars Mörrby on 30 January 2008, 11:321.89 och beställde XXL. ==> 1cm per storlek 😉
1.89 och beställde XXL. ==> 1cm per storlek 😉
Quote from j sollerman on 30 January 2008, 11:32tur att du inte är 196 😉
tur att du inte är 196 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 12:32Jag tänker gå in på sportaffären och prova en craft tröja innan jag beställer. Men en rosa ska det bli. 🙂
Jag tänker gå in på sportaffären och prova en craft tröja innan jag beställer. Men en rosa ska det bli. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 30 January 2008, 16:48Ja, det är klart du ska ha rosa - du är ju tjej... mutter mutter ... :-/
Ja, det är klart du ska ha rosa - du är ju tjej... mutter mutter ... :-/
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 17:51Ska nog beställa en rosa bara för att vara den, trots att det är en tjejmodell (H), men först vill jag få hem den svarta jag beställt och se hur den sitter. 😀
Ska nog beställa en rosa bara för att vara den, trots att det är en tjejmodell (H), men först vill jag få hem den svarta jag beställt och se hur den sitter. 😀
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 18:09Jepp, tur för mig att jag är tjej så jag kan få en rosa tröja. 🙂
Jepp, jepp.. Brukar annars hålla på jämställdhet och allt det där. Men nu är det så att jag tycker om rosa och då skulle det väl vara dumt att köpa annan färg bara för sakens skull.
Btw
Jepp, tur för mig att jag är tjej så jag kan få en rosa tröja. 🙂
Jepp, jepp.. Brukar annars hålla på jämställdhet och allt det där. Men nu är det så att jag tycker om rosa och då skulle det väl vara dumt att köpa annan färg bara för sakens skull.
Btw
Quote from Galderma Fritidsförening on 30 January 2008, 21:19Varför finns den blåa inte i dam-modell? 🙁
Blå är min favvofärg!
Varför finns den blåa inte i dam-modell? 🙁
Blå är min favvofärg!
Quote from Elias Engqvist on 30 January 2008, 21:23Hur är det egentligen Olle - har Funbeat nån jämställdhetsplan??? 😉
Hur är det egentligen Olle - har Funbeat nån jämställdhetsplan??? 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 22:17Beställt!:-)
Beställt!:-)
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 22:17Beställt en "flickrosa" 🙂 .....
Beställt en "flickrosa" 🙂 .....