Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jippiii... nu äntligen kommer man att kunna se alla Funbeatare tydligare ute i spåren och på tävlingar!! 😀

Beställt!

Likt en fågelskådare får vi rapportera när vi sett vår första Funbeatare *live*... 🙂

Funderar på framsidestrycket på dammodellerna... hoppas trycket kommer något _ovanför_ bysten och inte mitt på ... för visst vill man INTE ha en tryckt text längst ut

M Fredrik??

Jag kollade storlekstabellen och körde XXL. Kanske bra att man bara beställde en till att börja med, så kan man ev fixa en till när man ser att storleken är ok. För stora tröjor är bättre än för små.

Ovanför? Då pekar det ju uppåt?! Eller menar du så att det sitter direkt under halsringningen? Det är väl inte så snyggt? Tror dock de som trycker tröjorna har koll på sånt. Får vi hoppas i alla fall :-). Nu blev jag så förvirrad att jag inte kommer ihåg

Fredrika - erkänn att du hellre tittar på en kill-bild 😉

> M Fredrik??

Japp, De flesta Craftkläder är stora i storleken. XXL kommer att bli i största laget för dig... 🙂

4 veckors levranstid Fredrik - jag får se till att köra mycket bänkpress och chins, och äta bra den närmaste månaden...

Gary: Det går bra att göra gruppbeställning (dock går det rätt kvickt att lägga in flera beställningar eftersom adressuppgifterna hämtas in så du slipper skriva in dem flera gånger). Annars: skicka mig ett PM bara så lägger jag in det som beställning.

Beställde en L är 187 cm