Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 06:50Jippiii... nu äntligen kommer man att kunna se alla Funbeatare tydligare ute i spåren och på tävlingar!! 😀
Jippiii... nu äntligen kommer man att kunna se alla Funbeatare tydligare ute i spåren och på tävlingar!! 😀
Quote from Christer Heinbäck on 30 January 2008, 07:37Beställt!
Beställt!
Quote from Bengt Askerfelt on 30 January 2008, 07:44Likt en fågelskådare får vi rapportera när vi sett vår första Funbeatare *live*... 🙂
Funderar på framsidestrycket på dammodellerna... hoppas trycket kommer något _ovanför_ bysten och inte mitt på ... för visst vill man INTE ha en tryckt text längst ut
Likt en fågelskådare får vi rapportera när vi sett vår första Funbeatare *live*... 🙂
Funderar på framsidestrycket på dammodellerna... hoppas trycket kommer något _ovanför_ bysten och inte mitt på ... för visst vill man INTE ha en tryckt text längst ut
Quote from Lars Mörrby on 30 January 2008, 07:50M Fredrik??
Jag kollade storlekstabellen och körde XXL. Kanske bra att man bara beställde en till att börja med, så kan man ev fixa en till när man ser att storleken är ok. För stora tröjor är bättre än för små.
M Fredrik??
Jag kollade storlekstabellen och körde XXL. Kanske bra att man bara beställde en till att börja med, så kan man ev fixa en till när man ser att storleken är ok. För stora tröjor är bättre än för små.
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 07:52Ovanför? Då pekar det ju uppåt?! Eller menar du så att det sitter direkt under halsringningen? Det är väl inte så snyggt? Tror dock de som trycker tröjorna har koll på sånt. Får vi hoppas i alla fall :-). Nu blev jag så förvirrad att jag inte kommer ihåg
Ovanför? Då pekar det ju uppåt?! Eller menar du så att det sitter direkt under halsringningen? Det är väl inte så snyggt? Tror dock de som trycker tröjorna har koll på sånt. Får vi hoppas i alla fall :-). Nu blev jag så förvirrad att jag inte kommer ihåg
Quote from Lars Mörrby on 30 January 2008, 07:54Fredrika - erkänn att du hellre tittar på en kill-bild 😉
Fredrika - erkänn att du hellre tittar på en kill-bild 😉
Quote from ellen olsson on 30 January 2008, 07:58> M Fredrik??
Japp, De flesta Craftkläder är stora i storleken. XXL kommer att bli i största laget för dig... 🙂
> M Fredrik??
Japp, De flesta Craftkläder är stora i storleken. XXL kommer att bli i största laget för dig... 🙂
Quote from Lars Mörrby on 30 January 2008, 08:014 veckors levranstid Fredrik - jag får se till att köra mycket bänkpress och chins, och äta bra den närmaste månaden...
4 veckors levranstid Fredrik - jag får se till att köra mycket bänkpress och chins, och äta bra den närmaste månaden...
Quote from Funbeat user on 30 January 2008, 09:20Gary: Det går bra att göra gruppbeställning (dock går det rätt kvickt att lägga in flera beställningar eftersom adressuppgifterna hämtas in så du slipper skriva in dem flera gånger). Annars: skicka mig ett PM bara så lägger jag in det som beställning.
Gary: Det går bra att göra gruppbeställning (dock går det rätt kvickt att lägga in flera beställningar eftersom adressuppgifterna hämtas in så du slipper skriva in dem flera gånger). Annars: skicka mig ett PM bara så lägger jag in det som beställning.
Quote from j sollerman on 30 January 2008, 11:07Beställde en L är 187 cm
Beställde en L är 187 cm