Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 22:06Jag beställde också en svart. Tror inte att jag skulle passa i de andra två, möjligtvis i Bloom.. Kanske. Kanske inte så lätt att se på en liten färgruta heller 🙂
Jag beställde också en svart. Tror inte att jag skulle passa i de andra två, möjligtvis i Bloom.. Kanske. Kanske inte så lätt att se på en liten färgruta heller 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 22:08köpte den röda.
får färga håret.
köpte den röda.
får färga håret.
Quote from mårten jansson on 29 January 2008, 22:10Är det bara på min skärm den ser mörkrosa ut?
Är det bara på min skärm den ser mörkrosa ut?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 22:25Beställde just en svart !
Beställde just en svart !
Quote from Magnus Gelang on 29 January 2008, 22:33Har man bytesrätt? Ifall storleken blir fel tänkte jag. Inte returrätt alltså utan bara bytesrätt.
Har man bytesrätt? Ifall storleken blir fel tänkte jag. Inte returrätt alltså utan bara bytesrätt.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 23:23Eftersom det inte finns någon bild på tjejtröjan - är det samma modell som killarnas med de snygga passpoalerna i kontrastfärg? Och vad är det för kontrastfärger till de olika grundfärgerna? Här gäller det ju att matcha till både logga och gubbe 😀
Eftersom det inte finns någon bild på tjejtröjan - är det samma modell som killarnas med de snygga passpoalerna i kontrastfärg? Och vad är det för kontrastfärger till de olika grundfärgerna? Här gäller det ju att matcha till både logga och gubbe 😀
Quote from Lena O on 29 January 2008, 23:23Olle: Ber om ursäkt om denna frågan har redan ställts (och jag har missat den)
Vi har en grupp som träna på ett gym i Norrköping.
Kan man göra en gruppbeställning?
Olle: Ber om ursäkt om denna frågan har redan ställts (och jag har missat den)
Vi har en grupp som träna på ett gym i Norrköping.
Kan man göra en gruppbeställning?
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 23:54Beställt och betalt! Det blev en svart M. Jag är 175 cm men vågar inte gå på S, hellre lite stor än ålskinn.
Beställt och betalt! Det blev en svart M. Jag är 175 cm men vågar inte gå på S, hellre lite stor än ålskinn.
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 23:57B & B här med, Svart M. Får se till att magen passar i den tills den kommer (t+)
B & B här med, Svart M. Får se till att magen passar i den tills den kommer (t+)
Quote from Lotta Lindström on 29 January 2008, 23:57Imorgon, i någon paus i tentaplugget, ska jag kolla måttabellen. Jag vill ju också vara fin när jag tränar 🙂
Imorgon, i någon paus i tentaplugget, ska jag kolla måttabellen. Jag vill ju också vara fin när jag tränar 🙂