Quote from Lotta Lindström on 22 February 2008, 19:57Snyggt! (t+) Synd att jag inte passar i ljusblått.
Snyggt! (t+) Synd att jag inte passar i ljusblått.
Quote from Fredrik Närenfors on 22 February 2008, 19:58Köpte också den ljusblå och tycker den blev snygg. Frågan är nu bara vad man ska ha för färg på brallorna?
Köpte också den ljusblå och tycker den blev snygg. Frågan är nu bara vad man ska ha för färg på brallorna?
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 20:20Per, självklart ska du ha vita byxor.
Blir riktigt snyggt (H:)
http://www.mff.se/blaBilder/bildbank.asp
(hv)
Per, självklart ska du ha vita byxor.
Blir riktigt snyggt (H:)
http://www.mff.se/blaBilder/bildbank.asp
(hv)
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 20:26Den ljusblå var skitsnygg jue! Blir nog att beställa den. Syns tydligt och den vita "Funbeat"-texten på bröstet var skitsnyggt. Men vart är Funbeat-loggan? Den lilla gubben? Måste ju (helst) också vara med! =)
Andreas, vad är det för storlek du har? Vi s
Den ljusblå var skitsnygg jue! Blir nog att beställa den. Syns tydligt och den vita "Funbeat"-texten på bröstet var skitsnyggt. Men vart är Funbeat-loggan? Den lilla gubben? Måste ju (helst) också vara med! =)
Andreas, vad är det för storlek du har? Vi s
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 20:31Den ljusblå vill jag ha!!! Den va jäääättefin!
Loggan sitter bak till vänster.
Den ljusblå vill jag ha!!! Den va jäääättefin!
Loggan sitter bak till vänster.
Quote from Fredrik Närenfors on 22 February 2008, 20:33Jag har en Medium på mina 182 cm och 82 kg. Sitter perfekt. Skulle inte vilja ha vare sig större eller mindre.
Vita brallor 🙂 Vete sjutton faktiskt. Iofs tvättar jag dem alltid efter varje träningspass så den biten är inga problem.
Jag har en Medium på mina 182 cm och 82 kg. Sitter perfekt. Skulle inte vilja ha vare sig större eller mindre.
Vita brallor 🙂 Vete sjutton faktiskt. Iofs tvättar jag dem alltid efter varje träningspass så den biten är inga problem.
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 20:45Per, varför inte rosa?
Per, varför inte rosa?
Quote from Catharina Brattlin on 22 February 2008, 20:47Per, frågar Du mig säger jag svarta! Svart är snyggt till allt! 🙂
Per, frågar Du mig säger jag svarta! Svart är snyggt till allt! 🙂
Quote from linda andersson on 22 February 2008, 20:50Om du tittar noga så ser du loggan ovanför .se på framsidan. På baksidan har ju tröjan veckat sig men även där kan man se loggan precis ovanför "funbeat". Men visst, det är inte jättetydligt.
Johan, jag är 176, väger ca 75. Tröjan är medium och passar ga
Om du tittar noga så ser du loggan ovanför .se på framsidan. På baksidan har ju tröjan veckat sig men även där kan man se loggan precis ovanför "funbeat". Men visst, det är inte jättetydligt.
Johan, jag är 176, väger ca 75. Tröjan är medium och passar ga
Quote from Funbeat user on 22 February 2008, 23:58Ja! Min Funbeat Tröja XL kom under Fredagen och blev således jättebra och av mycket bra kvalitet således och sitter mycket bra! (t+)
Det var ingen miss på något sett att beställa och även en snabb leverans av detsamma! 😉
Ja! Min Funbeat Tröja XL kom under Fredagen och blev således jättebra och av mycket bra kvalitet således och sitter mycket bra! (t+)
Det var ingen miss på något sett att beställa och även en snabb leverans av detsamma! 😉