Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle också säga vitt Per, för att loggan och sömmarna är vita och då blir vita byxor mer enhetligt.. Men det kan ju vara lite besvärligt med vitt..

Tja bättre med vita brallor än grå som jag hade igår. Eftersom jag tvättar idag fanns det bara de där byxorna jag inte riktigt kommer ihåg varför jag inte använder så ofta... tills jag började svettas som en gris såg ut som jag kissat på mig :D.

Problemet med vita brallor är väl att de kanske vill ha en egen tvättmaskin. Eller spelar det ingen roll när man ändå tvättar på 30-40 grader. Tröjan pallar dock för 60 såg jag.
Fler förslag än vitt. Svart känns inte rätt så jag kanske ska skaffa ett par

Ljusgrått är snyggt till. Fast inte i ett material som det ser ut som om man kissat på sig kanske.

Jag är MFF-are in i själen och tycker givetvis att ljusblått och vitt är snyggaste kombon, men det är inte särskilt praktiskt.

Hade jag valt en blå tröja så vete tusan om jag inte köpt ett par brallor i några nyanser mörkare blåfärg eller ev marinblå. Svart funkar i princip till allt medan vitt kan göra en blek tröja ännu blekare. Men smaken är som baken, (för)delad.

Nu har jag också beställt. En svart och en blå herrtröja. Det blir spännande om några veckor 🙂

per, midnattsblå byxor och silverfärgade skor

Är det 60 graders tvätt på herrtröjan? I min svarta damtröja står det 40 grader.

är det för att karlar svettas äckligare en oss tjejer? 😉

😀 !!!!!