Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 08:07Lukta dåligt?
Vadå? Sen när började tryck lukta apa? 🙁
Lukta dåligt?
Vadå? Sen när började tryck lukta apa? 🙁
Quote from Elias Engqvist on 6 March 2008, 20:24Hurra, idag dök min upp i brevlådan...och den luktar inte - jag gillade den!
Hurra, idag dök min upp i brevlådan...och den luktar inte - jag gillade den!
Quote from Funbeat user on 6 March 2008, 21:07>Hurra, idag dök min upp i brevlådan...och den luktar inte - jag gillade den!
En vända Christer, EN vända bara så ska du se....
>Hurra, idag dök min upp i brevlådan...och den luktar inte - jag gillade den!
En vända Christer, EN vända bara så ska du se....
Quote from mårten jansson on 6 March 2008, 21:20Min luktar gott.. Eller inte sämre än någon annan träningströja!
Min luktar gott.. Eller inte sämre än någon annan träningströja!
Quote from Lena Bjerlöw on 6 March 2008, 21:59Hurra hurra! 😀 Nu har jag fått min också! Här ska det tränas, och svettas, och luktas! (H)
Hurra hurra! 😀 Nu har jag fått min också! Här ska det tränas, och svettas, och luktas! (H)
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 10:35invigde min först igår faktiskt. hos sjukgymnasten. kändes mycke bra
invigde min först igår faktiskt. hos sjukgymnasten. kändes mycke bra
Quote from Jonas Täng on 7 March 2008, 11:24Fick också min igår (efter bara en vecka!) och den passar riktigt bra 🙂
Kändes nästan synd att simma i morse och inte gå till gymmet och flasha. 😉
Fick också min igår (efter bara en vecka!) och den passar riktigt bra 🙂
Kändes nästan synd att simma i morse och inte gå till gymmet och flasha. 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 March 2008, 13:42Hehe, nu var det inte svettlukt jag tänkte på utan tryck-lukt som nån nämnde!
Svettlukt är en del av min vardag 🙂 Den kommer att få en premiärtur på spinningen i morgon!
Hehe, nu var det inte svettlukt jag tänkte på utan tryck-lukt som nån nämnde!
Svettlukt är en del av min vardag 🙂 Den kommer att få en premiärtur på spinningen i morgon!
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 01:19Jag förstår nu vad du/ni menar med "lukten". Den luktar precis som många av mina Adidas plagg som är i något typ av funktionsmaterial. "Fisk", är ett av orden jag brukar använda när man svettats i dem här materialen.
Gott är det inte iaf...
Men det är ski
Jag förstår nu vad du/ni menar med "lukten". Den luktar precis som många av mina Adidas plagg som är i något typ av funktionsmaterial. "Fisk", är ett av orden jag brukar använda när man svettats i dem här materialen.
Gott är det inte iaf...
Men det är ski
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 14:18Är det ngr sådana här snygga nya tröjor på G??
pleeease..(?)
Är det ngr sådana här snygga nya tröjor på G??
pleeease..(?)