Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 12:32Var är Kjell Åström nu då...?
Var är Kjell Åström nu då...?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 15:31...sitter å smuttar på en fet weissbier naturligtvis.
Minns att vi var inne på ett Alko i Helsinki efter maran där och såg då ett kylskåp i butiken. Jooo.... berättade expediten att det var färsköl i det och det var den äldsta ölen i vääääärlden...förhopp
...sitter å smuttar på en fet weissbier naturligtvis.
Minns att vi var inne på ett Alko i Helsinki efter maran där och såg då ett kylskåp i butiken. Jooo.... berättade expediten att det var färsköl i det och det var den äldsta ölen i vääääärlden...förhopp
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 17:18Lättöl (ej helt alkoholfritt, men säg 0,5-1%) förekommer redan i vätskedepån på Bislett 24h samt, har jag för mig, vid Skövde Ultrafestival och antagligen andra nordiska lopp. Men i Månkarbo får man lov att vänta till efteråt:-)
Lättöl (ej helt alkoholfritt, men säg 0,5-1%) förekommer redan i vätskedepån på Bislett 24h samt, har jag för mig, vid Skövde Ultrafestival och antagligen andra nordiska lopp. Men i Månkarbo får man lov att vänta till efteråt:-)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:16Erdingers "veteöl" är inte lika god som Franziskaner, prova den... finns på systembolaget!
Ooootroligt god 😉
Erdingers "veteöl" är inte lika god som Franziskaner, prova den... finns på systembolaget!
Ooootroligt god 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:09Ehm, vad är det som är så nytt med (Erdinger) Alkoholfri öl? Eller finns den att köpa i flaskor som passar i ett vätskebälte? 😉
Ehm, vad är det som är så nytt med (Erdinger) Alkoholfri öl? Eller finns den att köpa i flaskor som passar i ett vätskebälte? 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:07En dag på Transalpine Run i höstas tog det slut på alkoholfritt öl och arrangörerna blev förkrossade och bad om ursäkt flera gånger.
Tydligen viktig dryck för tyskar.
En dag på Transalpine Run i höstas tog det slut på alkoholfritt öl och arrangörerna blev förkrossade och bad om ursäkt flera gånger.
Tydligen viktig dryck för tyskar.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:43Det är väl inte alkoholfri öl i sig som är nytt, det är väl att man lanserar den som återhämtningsdryck - som ett alternativ till sportdryck. Så flaskor till vätskebälte kanske dröjer ett tag till, även i Tyskland!
Sedan kan man ju hitta godare öl, men
Det är väl inte alkoholfri öl i sig som är nytt, det är väl att man lanserar den som återhämtningsdryck - som ett alternativ till sportdryck. Så flaskor till vätskebälte kanske dröjer ett tag till, även i Tyskland!
Sedan kan man ju hitta godare öl, men
Quote from ellen olsson on 25 February 2011, 21:45Det finns rätt mycket alkoholfri öl utanför Sveriges gränser.
Det finns rätt mycket alkoholfri öl utanför Sveriges gränser.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:54I Tyskland har man ju länge vetat att öl är bra efter träning. Det behövdes aldrig marknadsföras 😀
I Tyskland har man ju länge vetat att öl är bra efter träning. Det behövdes aldrig marknadsföras 😀
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:16Blev bjuden på en Carlsberg 0,5 % iskall och den smakade faktiskt otroligt bra.....jag tippade på 4,6% men så var icke fallet. Ska tydligen finnas på lite större livsmedelsbutiker å hade en sån där etikett runt halsen bara.
Har oxo blivit bjuden på Norrla
Blev bjuden på en Carlsberg 0,5 % iskall och den smakade faktiskt otroligt bra.....jag tippade på 4,6% men så var icke fallet. Ska tydligen finnas på lite större livsmedelsbutiker å hade en sån där etikett runt halsen bara.
Har oxo blivit bjuden på Norrla