Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:30Det är på tok för dåligt att de går upp redan. Jag skulle reklamera dem på stört!
Linus, bra måtto på långtröjan. Finns risk att det blir kopierat 🙂
Det är på tok för dåligt att de går upp redan. Jag skulle reklamera dem på stört!
Linus, bra måtto på långtröjan. Finns risk att det blir kopierat 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 18:41Peter, det lär gå bra för jag har svårt att tänka mig att det skulle gå att ta patent på det. 🙂
Peter, det lär gå bra för jag har svårt att tänka mig att det skulle gå att ta patent på det. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 14:42Peter, tack för tipset.
Om sömmarna går upp igen (klippte av det som stack ut nu) så skickar jag ett mejl och ber om att få reklamera.
Peter, tack för tipset.
Om sömmarna går upp igen (klippte av det som stack ut nu) så skickar jag ett mejl och ber om att få reklamera.
Quote from Fredrik Närenfors on 7 December 2008, 16:57Om ni klipper av sömmar som sticker ut eller börja löpa så lämna 3-5 mm. Sen tar ni en tändare, typ cigaretttändare och viftar till lite lätt mot den utstickande tråden så den smälter. Snabbt som ögat trycker ni sen till den smälta klutten med ett finger
Om ni klipper av sömmar som sticker ut eller börja löpa så lämna 3-5 mm. Sen tar ni en tändare, typ cigaretttändare och viftar till lite lätt mot den utstickande tråden så den smälter. Snabbt som ögat trycker ni sen till den smälta klutten med ett finger
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 17:25Ungefär som när frisörerna från sydligare nejder bränner öronhår med bomullspinne och tändare?
Ungefär som när frisörerna från sydligare nejder bränner öronhår med bomullspinne och tändare?
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 18:04Klippt mig i palmernas stad. Men jag slapp elden
Klippt mig i palmernas stad. Men jag slapp elden
Quote from Funbeat user on 8 December 2008, 00:13Per... dina råd är guld värda.
Tack (t+)
Per... dina råd är guld värda.
Tack (t+)
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 23:57Nu har jag tvättat den en andra gång. Fortfarande lösa sömmar. Testade iaf nu Pers förslag, men mejlade samtidigt spreadshirt. Ska ju inte behöva ha trasiga grejer, right?
Nu har jag tvättat den en andra gång. Fortfarande lösa sömmar. Testade iaf nu Pers förslag, men mejlade samtidigt spreadshirt. Ska ju inte behöva ha trasiga grejer, right?
Quote from Elias Engqvist on 11 December 2008, 07:20jag har fått min tröja nu, en sån där vit-grå funktionströja och den är helt utan fel och ser ut precis som jag tänkt mig. Beställde en medium och det är en stor medium!
jag har fått min tröja nu, en sån där vit-grå funktionströja och den är helt utan fel och ser ut precis som jag tänkt mig. Beställde en medium och det är en stor medium!
Quote from Funbeat user on 11 December 2008, 07:51Christer: Ät mycket julmat o godis så passar den bättre..... (L)
Christer: Ät mycket julmat o godis så passar den bättre..... (L)