Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nja, jag behöver nog inte bli tjockare - jag gillar tröjan som den är!

För mig var det tvärt om. Är ganska "liten och klen" och tvekade mellan S och XS. Tog S för säkerhets skull, och det var tur! Den satt ganska tight. (kanske beror det på att jag har varit förkyld och inte tränat på ett par veckor, utan ätit julgodis i stä

Observera att det finns storlekstabeller. Om man efter att ha valt tröja klickar på rubriken precis ovanför "designområdet" så får man upp ett fönster som visar mer info om produkten, inklusive storlekstabeller. Länken är lite hemlig, men leta lite så hit

Vill också passa på att visa vilken tjusig "Sportjacka Herr" som jag har:

BILD:www.funbeat.se/_images/photos/jacka.jpg

Jag har tränat i mitt linne en gång nu och är jättenöjd! 🙂 Tvättas ikväll, hoppas jag är lika nöjd efter tvätten. Ska lägga in en bild ikväll 🙂

Gick kanon att träna i men trycket kom lite konstigt, precis under brösten liksom så att man ser inte tryck

Jag har tränat i mitt linne en gång nu och är jättenöjd! 🙂 Tvättas ikväll, hoppas jag är lika nöjd efter tvätten. Ska lägga in en bild ikväll 🙂

Gick kanon att träna i men trycket kom lite konstigt, precis under brösten liksom så att man ser inte tryck

Det finns en liten knapp i designern som placerar trycket på rätt plats över bröstet. Titta igenom knapparna under designerområdet så hittar ni den efter ett tag.

Jag provade nån knapp som placerade trycket, men då hamnade trycket alldeles åt sidan tyckte jag, det centrerades typ inte utan kom långt åt sidan, men kanske blev det då rätt höjd. Men det är helt okej så här ändå 🙂

Bra Jenny! Då fick jag svar på min fundering angående storlekarna.
Jag är också en XS/S och ska beställa samma modell som du.
Då skulle väl S bli bra då .....(t+)

Jag beställde XXL i mina Slim t-shirts. De satt som Mediums :S
Hade velat haft dem till streetdancen, men konstigt nog "känns" den ena längre än den andre. Skummt 😛 Men jäkligt fina är de båda två 😀

Btw, Olle, din tröja var skitsnygg! Synd att den inte