Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 00:01Vilka funktioner tänkte du på?
Vilka funktioner tänkte du på?
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 07:44Andreas, haha ^^
Olle.. du är helt klart bäst. Jag förstår inte varför, men att bära tröjerna med Funbeat.se loggan gör en bara... stolt.Jag är väldigt ekonomisk av mig, men i det här fallet har plaggen en "träningsfunktion" (H) vilket motiverar mig att
Andreas, haha ^^
Olle.. du är helt klart bäst. Jag förstår inte varför, men att bära tröjerna med Funbeat.se loggan gör en bara... stolt.
Jag är väldigt ekonomisk av mig, men i det här fallet har plaggen en "träningsfunktion" (H) vilket motiverar mig att
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 10:02haha, jo jag menade den tröjan som Johan här ovanför länkade till. är det någon som testat den? bra passform och funktionalitet?
haha, jo jag menade den tröjan som Johan här ovanför länkade till. är det någon som testat den? bra passform och funktionalitet?
Quote from Olof Robertson on 28 November 2008, 12:22Yeeaah! Beställde igår kväll vid 21 och nu har jag fått mail om att de mottagit och godkänt min beställning, samt att linnet är skickat från dem! Halleluja! 🙂 Snacka om snabb leverens! Hoppas posten sköter sig bra =)
Yeeaah! Beställde igår kväll vid 21 och nu har jag fått mail om att de mottagit och godkänt min beställning, samt att linnet är skickat från dem! Halleluja! 🙂 Snacka om snabb leverens! Hoppas posten sköter sig bra =)
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 17:43Se där! Det blev en stycke svart Racerbacktopp dam med tryck på bröstet, och ett par svarta hotpants med tryck på vänstra skinkan! 🙂 Fint det!
Se där! Det blev en stycke svart Racerbacktopp dam med tryck på bröstet, och ett par svarta hotpants med tryck på vänstra skinkan! 🙂 Fint det!
Quote from Christina Hageman on 30 November 2008, 07:39Jag blir lite konfunderad över priset på tröjan jag tänkt beställa. På sidan där man beställer står det att den ska kosta 306:- men i kundvagnen står det att den kostar 323:-.
Det är inte mycket pengar men priset är ändå en av parametrarna jag grundar mi
Jag blir lite konfunderad över priset på tröjan jag tänkt beställa. På sidan där man beställer står det att den ska kosta 306:- men i kundvagnen står det att den kostar 323:-.
Det är inte mycket pengar men priset är ändå en av parametrarna jag grundar mi
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 09:58Sussi, det har att göra med hur mycket tryck att väljer och så, därför diffar priset något från det som ursprungligen står.
Sussi, det har att göra med hur mycket tryck att väljer och så, därför diffar priset något från det som ursprungligen står.
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 10:38Jenny - hojta till när du får din topp. Jag tänker också beställa den modellen så jag undrar hur storlekarna är.
Jenny - hojta till när du får din topp. Jag tänker också beställa den modellen så jag undrar hur storlekarna är.
Quote from Christina Hageman on 30 November 2008, 11:36Fredrika, nja priset diffar ju under tiden du lägger till och tar bort tryck också under tiden du designar din tröja. Det priset som står när man lägger plagget i varukorgen borde vara det pris som gäller.
Mitt exempel var den vita funktionströjan med tr
Fredrika, nja priset diffar ju under tiden du lägger till och tar bort tryck också under tiden du designar din tröja. Det priset som står när man lägger plagget i varukorgen borde vara det pris som gäller.
Mitt exempel var den vita funktionströjan med tr
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 12:01Oj, nej, det var verkligen inte logiskt! Hm, I rest my case 🙂
Oj, nej, det var verkligen inte logiskt! Hm, I rest my case 🙂