Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 21:10Peter 1: Linnet är 100% bomull (tyvärr....)
Peter 1: Linnet är 100% bomull (tyvärr....)
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 21:12Peter S: Det är inte två linnen - det är en fram och en baksida. Bild nr 2 får du se när jag spurtar om! 😀
Peter S: Det är inte två linnen - det är en fram och en baksida. Bild nr 2 får du se när jag spurtar om! 😀
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 21:12?????fattar noll.aaaaaaaaaaah du hann före
?????fattar noll.aaaaaaaaaaah du hann före
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 11:43Weee!! Fick mina kläder idag! 😀 Lätt glad jag blev när jag såg att de fallit ner i brevlådan! Jag hmm överskattade nog min viktnedgång dock 😉 För de passar inte riktigt än, men jag kommer dit! 😛
Weee!! Fick mina kläder idag! 😀 Lätt glad jag blev när jag såg att de fallit ner i brevlådan! Jag hmm överskattade nog min viktnedgång dock 😉 För de passar inte riktigt än, men jag kommer dit! 😛
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 13:35Bra att ha som motivationshöjare kanske, Marie? Får vi se bilder?
Bra att ha som motivationshöjare kanske, Marie? Får vi se bilder?
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 13:37jag har invigt min mössa idag.
men tyvärr visade det sig att jag fortfarande är en långsam och lat joggare.
fast nu lite snyggare
jag har invigt min mössa idag.
men tyvärr visade det sig att jag fortfarande är en långsam och lat joggare.
fast nu lite snyggare
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 13:37har ingen kamera, men jag kan nog tvinga morsan att ta kort på dem, och kanske ta lite "före" bilder medm ig i dem ;P och sen ta bild igen när de passar bättre?! 😀 hahha
har ingen kamera, men jag kan nog tvinga morsan att ta kort på dem, och kanske ta lite "före" bilder medm ig i dem ;P och sen ta bild igen när de passar bättre?! 😀 hahha
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 13:37Bild, Jessica?
Bild, Jessica?
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 13:39har ingen kamera.
har ingen kamera.
Quote from Funbeat user on 4 December 2008, 13:39Attans.
Attans.