Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:10Maria; den är tyvärr inte öppen för alla! 🙂
Maria; den är tyvärr inte öppen för alla! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 2 June 2011, 19:10Det var faktiskt limon (med gin och tonic till)!
Det var faktiskt limon (med gin och tonic till)!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:14Susanne: Hm... så opraktiskt. Jaja, nån annan får väl ta en bild o lägga upp (vår kamera ligger i nån av flyttkartongerna, oklart vilken).
Susanne: Hm... så opraktiskt. Jaja, nån annan får väl ta en bild o lägga upp (vår kamera ligger i nån av flyttkartongerna, oklart vilken).
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:20"(vår kamera ligger i nån av flyttkartongerna, oklart vilken)."
Vilken undanflykt Maria! 😉Skämt å sido; vi får ge oss till tåls och hoppas att någon av er känner för att ge oss en bild framöver!
Vi kan kanske få en liten utvärdering av dem så länge? Le
"(vår kamera ligger i nån av flyttkartongerna, oklart vilken)."
Vilken undanflykt Maria! 😉
Skämt å sido; vi får ge oss till tåls och hoppas att någon av er känner för att ge oss en bild framöver!
Vi kan kanske få en liten utvärdering av dem så länge? Le
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:20Vi nöjer oss med en "Mobilkamera" bild (t+)
Vi nöjer oss med en "Mobilkamera" bild (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 19:33Ja, men jag kan inte skicka mobilbilder till det andra fb längre för det har buggat ur, och kabeln ligger i en annan flyttkartong. Det är svårt det där med tekniken.
🙂
Ja, men jag kan inte skicka mobilbilder till det andra fb längre för det har buggat ur, och kabeln ligger i en annan flyttkartong. Det är svårt det där med tekniken.
🙂
Quote from Bengt Askerfelt on 2 June 2011, 20:33Hoppas ingen blir avskräckt nu när jag lägger upp min bild... 😀 Jag tycker tröjan är superfin; starka klara färger. Är en medium men gillar inte för tighta kläder så min tröja är i stl. large.
BILD:http://i.imgur.com/PTFiF.jpg
Hoppas ingen blir avskräckt nu när jag lägger upp min bild... 😀 Jag tycker tröjan är superfin; starka klara färger. Är en medium men gillar inte för tighta kläder så min tröja är i stl. large.
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2011, 20:54Snyggt!
Snyggt!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 20:54Riktigt snygg!! (t+)
Riktigt snygg!! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 21:00Men åååh!! Nu vill jag verkligen ha en!! *stampar hårt i marken och förbittrar mig över att jag inte beställde nån*
Men åååh!! Nu vill jag verkligen ha en!! *stampar hårt i marken och förbittrar mig över att jag inte beställde nån*