Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 09:14Vi kommer se över detta igen i slutet på juni förhoppningsvis.
Vi kommer se över detta igen i slutet på juni förhoppningsvis.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 09:15Det är ju jääättelänge dit ju. 🙁
Närå, bara skojar. Men jag vill verkligen ha en sån där tröja! 😀
Det är ju jääättelänge dit ju. 🙁
Närå, bara skojar. Men jag vill verkligen ha en sån där tröja! 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 16:51Vilka har fått hem sina? Min ligger på närbutiken och väntar, fick avin idag - men väntar på att maken kommer hem och tar över mitt en aning lata sjuka barn .... kanske kan muta dem med glass?
Så nyfiken!
Vilka har fått hem sina? Min ligger på närbutiken och väntar, fick avin idag - men väntar på att maken kommer hem och tar över mitt en aning lata sjuka barn .... kanske kan muta dem med glass?
Så nyfiken!
Quote from Niklas Kanerot on 1 June 2011, 18:14Är på väg och hämta min tröja. (t+)
Hämtad, helt OK mao Snygg.
Premiär i FB kläder VäxjöTrampen 20110602
Är på väg och hämta min tröja. (t+)
Hämtad, helt OK mao Snygg.
Premiär i FB kläder VäxjöTrampen 20110602
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 21:30Bengt hämtade precis sin. Den är jättesnygg! (H:)
Bengt hämtade precis sin. Den är jättesnygg! (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2011, 21:50Jamennufårniväl mannekänga lite!
Jamennufårniväl mannekänga lite!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:08Hämtat min, mycket snygg och ... rosa. 🙂
Hämtat min, mycket snygg och ... rosa. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:08Han ska ha den imorgon, ska försöka ta kort då. 🙂
Han ska ha den imorgon, ska försöka ta kort då. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:14Lingling!! Jag vill se bild på den!! Snääälla!!! (H:)
Lingling!! Jag vill se bild på den!! Snääälla!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 23:15Om Maria passerar oss när Jenny kommer kanske hon kan ta en bild, annars ska jag se om jag kan få maken att hjälpa till.
Om Maria passerar oss när Jenny kommer kanske hon kan ta en bild, annars ska jag se om jag kan få maken att hjälpa till.