Quote from Emma Sjöberg on 19 April 2011, 13:08Elin: Nej, frakten ingår i priset och paketet skickas hem till dig.
Elin: Nej, frakten ingår i priset och paketet skickas hem till dig.
Quote from Donald Isaksson on 19 April 2011, 18:43Silva: Hur är det med leveranstid?
Innan Vätternrundan om man beställde första veckan sades det tidigare i tråden. Men det är ju 2 månader dit, snackar vi typ 6 veckor eller är det snarare 3 eller 4 innan man kan dra på sig snyggisarna? 🙂
Silva: Hur är det med leveranstid?
Innan Vätternrundan om man beställde första veckan sades det tidigare i tråden. Men det är ju 2 månader dit, snackar vi typ 6 veckor eller är det snarare 3 eller 4 innan man kan dra på sig snyggisarna? 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 20 April 2011, 09:55Tore: I natt stängdes shopen. Nu läggs detta in i produktion och ni har era grejer innan Tjejvättern.
Tore: I natt stängdes shopen. Nu läggs detta in i produktion och ni har era grejer innan Tjejvättern.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 15:50Tydligen är det bara jag som beställt dambrallan, jag är lite förvånad faktiskt?!?
Tydligen är det bara jag som beställt dambrallan, jag är lite förvånad faktiskt?!?
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 15:53Jag hann inte bestämma mig för vilket ...
Jag hann inte bestämma mig för vilket ...
Quote from ellen olsson on 20 April 2011, 16:00Om den inte hade saknat hängslen så hade jag beställt den. Jag tyckte den var rätt fräck när jag kollade på den. 🙂
Om den inte hade saknat hängslen så hade jag beställt den. Jag tyckte den var rätt fräck när jag kollade på den. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 16:19Ja jag började fundera på med hängslen eller utan , korven osten ...
Ja jag började fundera på med hängslen eller utan , korven osten ...
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 19:21Jag inbillar mig att jag hellre har byxor med hängslen så därför blev det inga byxor för mig.
Jag inbillar mig att jag hellre har byxor med hängslen så därför blev det inga byxor för mig.
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 19:34Tror du inte du kan ha unisexbyxorna?
Tror du inte du kan ha unisexbyxorna?
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 19:38Jag var inte så nyfiken att jag kände för att ta reda på det. Jag resonerar som så att det lär finnas någon anledning till att det finns speciella dambyxor. Gillar de jag har nu där hängseldelen på framsidan är bara en som går i mitten istället för två st
Jag var inte så nyfiken att jag kände för att ta reda på det. Jag resonerar som så att det lär finnas någon anledning till att det finns speciella dambyxor. Gillar de jag har nu där hängseldelen på framsidan är bara en som går i mitten istället för två st