Quote from Elias Engqvist on 16 April 2011, 10:33Bruse det är bara att vinna Girot (eller åtm en etapp)
Bruse det är bara att vinna Girot (eller åtm en etapp)
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 11:11Hur många eller få är det som beställt? Bra jobbat till dom berörda. Kommer vänta med glädje på MINA kläder. Man kommer bli snygg på riktigt sen ;).
Hur många eller få är det som beställt? Bra jobbat till dom berörda. Kommer vänta med glädje på MINA kläder. Man kommer bli snygg på riktigt sen ;).
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 15:24Vi ska mäta lite på mannen här hemma, sen blir det beställning. 🙂
Vi ska mäta lite på mannen här hemma, sen blir det beställning. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 22:53Jag insåg att jag nog måste vänta på lönen, sen ska jag lägga in en beställning.
Jag insåg att jag nog måste vänta på lönen, sen ska jag lägga in en beställning.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 22:58Lönen är redan förbrukad. Tröjan och byxan tar jag på ICA kortet.....måste haaaa!
Lönen är redan förbrukad. Tröjan och byxan tar jag på ICA kortet.....måste haaaa!
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 08:01Cykeltröjor viktigare än mat?
Hur orkar man cykla då? 😉
Cykeltröjor viktigare än mat?
Hur orkar man cykla då? 😉
Quote from Bengt Askerfelt on 17 April 2011, 19:15Nu kan man ju matcha dambyxan med damtröjan, det gick ju inte riktigt med den rosa tröjan som inte har samma mönster som byxan. Här beställes nog dock en rosa tröja, det blir min första rosa cykeltröja och jag tycker den är hur snygg som helst (L)
Nu kan man ju matcha dambyxan med damtröjan, det gick ju inte riktigt med den rosa tröjan som inte har samma mönster som byxan. Här beställes nog dock en rosa tröja, det blir min första rosa cykeltröja och jag tycker den är hur snygg som helst (L)
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 21:31får vänta tills skatten kommer.. :/ men det får bli de första "riktiga" kläderna för cykling.
får vänta tills skatten kommer.. :/ men det får bli de första "riktiga" kläderna för cykling.
Quote from Bengt Askerfelt on 18 April 2011, 22:34Jag kan inte välja fraktalternativ vid beställningen. Ska man kunna det?
Jag kan inte välja fraktalternativ vid beställningen. Ska man kunna det?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 22:54Nu har vi...eh...Fredrik beställt. Var lite för trött för att orka ge mig på någon mätning så det fick bli en chansning på storleken, den lär väl vara lite töjbar om den är för liten eller så får man se det som att det finns utrymme för mer fika om den är
Nu har vi...eh...Fredrik beställt. Var lite för trött för att orka ge mig på någon mätning så det fick bli en chansning på storleken, den lär väl vara lite töjbar om den är för liten eller så får man se det som att det finns utrymme för mer fika om den är