Quote from Emma Sjöberg on 14 April 2011, 08:54Hej Alla!
Just nu är det något dataproblem utanför "huset" som gör att webshopen ligger nere, ja allt på jobbet ligger nere just nu så det finns tid att "hänga" här i stället ;-). Man håller på och jobbar för att komma igång.
Hej Alla!
Just nu är det något dataproblem utanför "huset" som gör att webshopen ligger nere, ja allt på jobbet ligger nere just nu så det finns tid att "hänga" här i stället ;-). Man håller på och jobbar för att komma igång.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 09:35Nu verkar det funka igen. 🙂
Nu verkar det funka igen. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 14 April 2011, 09:35Nu fungerar det igen!
Nu fungerar det igen!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 09:37Fredrik & Bruse: Jag har bara antislip-band på en jacka, tycker att det funkar bra på tröjor utan. Nån tröja har iofs resår nertill.
Fredrik & Bruse: Jag har bara antislip-band på en jacka, tycker att det funkar bra på tröjor utan. Nån tröja har iofs resår nertill.
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2011, 09:38Fast nu är all produktinfo borta. Vad har kläderna för spec?
Fast nu är all produktinfo borta. Vad har kläderna för spec?
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2011, 09:39Jo, men varför bara på tjejmodellen? Vet att vi har olika anatomi... men...
Jo, men varför bara på tjejmodellen? Vet att vi har olika anatomi... men...
Quote from ellen olsson on 14 April 2011, 10:55För att anatomin gör att tröjan lättare glider upp på tjejer.
För att anatomin gör att tröjan lättare glider upp på tjejer.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 11:11Fast det är ju inget stort problem om tröjan skulle glida upp så till vida att man inte har low-cut brallor. Inte annars heller egentligen?
Fast det är ju inget stort problem om tröjan skulle glida upp så till vida att man inte har low-cut brallor. Inte annars heller egentligen?
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 11:11Bruse,
Jag vill också ha en rosa tröja.
BILD://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Maglia_rosa.jpg
Priset för tröjan på bilden kan nog bli tämligen högt så en FB-tröja (om än i en i en annan färg) är nog mer prisvärd? Oavsett om det är med elle
Bruse,
Jag vill också ha en rosa tröja.
BILD://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/Maglia_rosa.jpg
Priset för tröjan på bilden kan nog bli tämligen högt så en FB-tröja (om än i en i en annan färg) är nog mer prisvärd? Oavsett om det är med elle
Quote from ellen olsson on 14 April 2011, 11:23Det är betydligt vanligare att kvinnor har det än att män har det. Vi har nästan undantagslöst byxor med hängslen.
Det är betydligt vanligare att kvinnor har det än att män har det. Vi har nästan undantagslöst byxor med hängslen.