Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2011, 21:50Var är jämlikheten nånstans? Jag vill ha en rosa herrmodell!
Var är jämlikheten nånstans? Jag vill ha en rosa herrmodell!
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:53Christer: Från början hade vi ganska många olika förslag på design utifrån vad som framkom i tråden där vi diskuterade det. Men för att minska ner produktionskostnaderna så valde vi ut ett begränsat antal modeller. Däribland blev det en rosa cykeltröja i
Christer: Från början hade vi ganska många olika förslag på design utifrån vad som framkom i tråden där vi diskuterade det. Men för att minska ner produktionskostnaderna så valde vi ut ett begränsat antal modeller. Däribland blev det en rosa cykeltröja i
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2011, 21:55Ja, du behöver ju inte ta åt dig så mycket men eftersom du gör det OCH har rosa tröja på bilden så undrar man ju 😉
Ja, du behöver ju inte ta åt dig så mycket men eftersom du gör det OCH har rosa tröja på bilden så undrar man ju 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:08Jag tycker iaf att det är roligt att det nu finns funbeat-cykelkläder. (H:)
Om jag inte missminner mig fanns löpartröjan i violett. Allt måste ju inte vara funbeat-blått för att jorden ska fortsätta snurra. 🙂
Jag tycker iaf att det är roligt att det nu finns funbeat-cykelkläder. (H:)
Om jag inte missminner mig fanns löpartröjan i violett. Allt måste ju inte vara funbeat-blått för att jorden ska fortsätta snurra. 🙂
Quote from ellen olsson on 13 April 2011, 22:22Det är inte "bara" att ta en herrmodell i mindre storlek. Herrtröjorna saknar antislipband, något som specifikt lagts till på damtröjorna för att det finns ett mer uttalat behov.
Det är inte "bara" att ta en herrmodell i mindre storlek. Herrtröjorna saknar antislipband, något som specifikt lagts till på damtröjorna för att det finns ett mer uttalat behov.
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2011, 22:23Dum fråga, men varför har damer mer behov av antislipp än men? (jag har funderat ett tag nu)
Dum fråga, men varför har damer mer behov av antislipp än men? (jag har funderat ett tag nu)
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:27Hurra för snygga cykelkläder 😉 Nu MÅSTE jag köpa cykel (H)
Hurra för snygga cykelkläder 😉 Nu MÅSTE jag köpa cykel (H)
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2011, 22:28+1 på Camilla!
Tänk på att den måste vara snabb och snygg för att matcha den stiliga cyklistan innanför den fina tröjan.
+1 på Camilla!
Tänk på att den måste vara snabb och snygg för att matcha den stiliga cyklistan innanför den fina tröjan.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:40Jag behöver en cykel för livet efter tjejvasan..........
Jag behöver en cykel för livet efter tjejvasan..........
Quote from Donald Isaksson on 14 April 2011, 08:44Länken i nyheten fungerar inte för mig.. 🙁
http://webshop.trimtex.se/646177/
Har provat på två olika dator med 3 olika webläsare nu på morgonen..
Länken i nyheten fungerar inte för mig.. 🙁
http://webshop.trimtex.se/646177/
Har provat på två olika dator med 3 olika webläsare nu på morgonen..