Quote from Jonas Täng on 14 April 2011, 11:26Ligger inte i budget men jag får nog köpa en tröja för den matchar mina cyklar så bra... Sen hoppas jag att vädret samarbetar så man får lufta den också!
Ligger inte i budget men jag får nog köpa en tröja för den matchar mina cyklar så bra... Sen hoppas jag att vädret samarbetar så man får lufta den också!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 11:29Verkar som att det någonstans blivit missföstånd kring detta med färgerna på dammodellerna. Jag tar upp detta med Silva.
Verkar som att det någonstans blivit missföstånd kring detta med färgerna på dammodellerna. Jag tar upp detta med Silva.
Quote from j sollerman on 14 April 2011, 12:44Bra olle, vore väldigt pinsamt om dammodellen bara fanns i rosa. Som någon klok skrev tidigare är De ju inte 1900-talet längre..
Bra olle, vore väldigt pinsamt om dammodellen bara fanns i rosa. Som någon klok skrev tidigare är De ju inte 1900-talet längre..
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 13:32Då avvaktar jag lite med min beställning då. 🙂
Då avvaktar jag lite med min beställning då. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 13:56Jag var inne på att jag ville ha en rosa och en blå. Rosa för att det har attityd och är en synlig färg, blå för att blått är snyggt och "rätt" i sammanhanget.
Unisexmodeller tycker jag är hopplösa, det brukar vara ms-design på dem, de bara låtsas passa
Jag var inne på att jag ville ha en rosa och en blå. Rosa för att det har attityd och är en synlig färg, blå för att blått är snyggt och "rätt" i sammanhanget.
Unisexmodeller tycker jag är hopplösa, det brukar vara ms-design på dem, de bara låtsas passa
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 15:45Jag är helt ambivalent till det där med blå tröja. Jag tror inte att mitt psyke klarar av det.
Jag är helt ambivalent till det där med blå tröja. Jag tror inte att mitt psyke klarar av det.
Quote from Donald Isaksson on 14 April 2011, 22:35Mitt psyke tror onekligen att jag klarar att bära upp svarta byxor & tröja.
Nu är de iaf beställda.
Vet inte riktigt vad jag tycker om de blåa detaljerna på den svarta tröjan men Funbeat är ju blått så även om inte färgen matchar helt så blir det nog br
Mitt psyke tror onekligen att jag klarar att bära upp svarta byxor & tröja.
Nu är de iaf beställda.
Vet inte riktigt vad jag tycker om de blåa detaljerna på den svarta tröjan men Funbeat är ju blått så även om inte färgen matchar helt så blir det nog br
Quote from ellen olsson on 16 April 2011, 08:06Nu finns dammodeller av alla tre tröjorna upplagda i butiken.
Nu finns dammodeller av alla tre tröjorna upplagda i butiken.
Quote from Rasmus Olsson on 16 April 2011, 08:21När ska jämlikheten slå helt ut, jag vill ha en rosa herrtröja.
När ska jämlikheten slå helt ut, jag vill ha en rosa herrtröja.
Quote from ellen olsson on 16 April 2011, 08:32http://www.giroditaliastore.it/IT/Maglie-Gara?Id_Categoria=32¯o=1
http://www.giroditaliastore.it/IT/Maglie-Gara?Id_Categoria=32¯o=1