Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Snyggt! Hade helst sett Funbeat figuren på en cykel

Bruce frågade om man kommer kunna beställa efter den 19:e april. Det kommer man absolut att kunna göra! (Beställer man fram till och med den 19/4 så får man kläderna innan Vätternrundan).

Dock kommer det vara några dagars glapp mellan den 19:e och det at

Ja, nu funkade det för mig också. Lite märkligt dock, för jag testade ju att stänga ner webbläsaren förut och då hjälpte det inte... Oh well, huvudsaken jag kunde beställa nu.

Peter: Jag ska försöka göra en rättvis bedömning när jag kommer hem men spontant skulle jag vilja säga att Trimtexkläderna är större.

Håller med Johan att kläderna är riktigt snygga, trots att jag inte är cyklist!

Grymt besviken, bara rosa tröja i dammodell. Rosa plagg går fetbort, hatar verkligen färgen i fråga. Och på vilket sätt knyter det till funbeat som absolut inte går i den färgen. Nä trist att ni valde att falla i fällan att alla damplagg måste vara rosa.

Måste hålla med även om det inte direkt drabbar mig så är det verkligen 1900-tal att tro att tjej-grejor ska vara rosa och kill-grejor blå!

Hallå?

Nu har väl det redan diskuterats. Smaken är olika.

Jag missuppfattade nog diskussionen för jag förstod inte att det inte skulle finnas blå dammodell också. Däremot tänker jag inte gnöla för det, vill jag ha en blå tröja köper jag herrmodell och vill jag ha dammodell köper jag en rosa. Jag har full förståe

Jag tror inte att det är en missuppfattning från min sida att alla varianterna ska finnas i dammodell.
Bra att ni påpekar samma "brist". 🙂