Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:15Ah, det var det du försökte säga förut också, skummade bara lite snabbt förut när jag satt på möte. 😀
Ah, det var det du försökte säga förut också, skummade bara lite snabbt förut när jag satt på möte. 😀
Quote from Marléne Lönnqvist on 13 April 2011, 21:17Men varför finns det 2 herrmodeller och bara en rosa dammodell. Det måste väl rimligen finnas fler som accepterar att ha en blå, vilket är funbeats färg. För mig funkar sällan herrmodeller då jag har en rejäl byst och smal midja. Herrmodeller brukar vara
Men varför finns det 2 herrmodeller och bara en rosa dammodell. Det måste väl rimligen finnas fler som accepterar att ha en blå, vilket är funbeats färg. För mig funkar sällan herrmodeller då jag har en rejäl byst och smal midja. Herrmodeller brukar vara
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:20När vi hade möte IRL pratade vi om att det för damer skulle finnas den rosa och den blå tröjan, och i unisex-modell den blå och den svarta, alla med tillhörande brallor. Men sen har man en ekonomisk verklighet att ta hänsyn till också. Det går inte att ti
När vi hade möte IRL pratade vi om att det för damer skulle finnas den rosa och den blå tröjan, och i unisex-modell den blå och den svarta, alla med tillhörande brallor. Men sen har man en ekonomisk verklighet att ta hänsyn till också. Det går inte att ti
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:26Men Beatrice, jag förstår ditt dilemma, jag är också kurvig (fast jag gillar rosa). Skicka ett PM till Olle och påtala det här så kan han och Silva se vad de kan göra åt det. Det där med att "sluta gnöla" var inte så allvarligt menat.
Men Beatrice, jag förstår ditt dilemma, jag är också kurvig (fast jag gillar rosa). Skicka ett PM till Olle och påtala det här så kan han och Silva se vad de kan göra åt det. Det där med att "sluta gnöla" var inte så allvarligt menat.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:31Jag har börjat gilla rosa som färg. Har en rosa skjorta iaf.
Jag har börjat gilla rosa som färg. Har en rosa skjorta iaf.
Quote from Marléne Lönnqvist on 13 April 2011, 21:36@Maria T jag är just det kurvig. Kollade den sk unisexmodellen där är jag Medium över bysten mitt i intervallet, medium över bysten mitt i intervallet, undre måttet för XS i midjan. Funkar rätt kasst med unimodellen då den lär fladdra i midjan. Men jag få
@Maria T jag är just det kurvig. Kollade den sk unisexmodellen där är jag Medium över bysten mitt i intervallet, medium över bysten mitt i intervallet, undre måttet för XS i midjan. Funkar rätt kasst med unimodellen då den lär fladdra i midjan. Men jag få
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 21:37Här hemma är det mest Fredrik som står för de rosa inslagen. 😉 Om man räknar bort Mini då...
Här hemma är det mest Fredrik som står för de rosa inslagen. 😉 Om man räknar bort Mini då...
Quote from Marléne Lönnqvist on 13 April 2011, 21:39Här hemma har jag 2 söner som älskar rosa fattar inte var det kommer ifrån. De har därmed ett tvärtomproblem de har svårt att hitta saker som är rosa som inte är ex för korta i midjan eller allt för tajta eller massa glitter och blommor på. Men den debatt
Här hemma har jag 2 söner som älskar rosa fattar inte var det kommer ifrån. De har därmed ett tvärtomproblem de har svårt att hitta saker som är rosa som inte är ex för korta i midjan eller allt för tajta eller massa glitter och blommor på. Men den debatt
Quote from Lena Bjerlöw on 13 April 2011, 21:41Om man nu får "gnöla" lite. Så håller jag med föregående inlägg om att "var kom rosa ifrån??".
Jag tycker det hade varit mer tjejigt och snygg med en vit bas variant med blå detaljer som tjejtröja då. Killar: svart och blå. Tjejer: vit med lite blått.
Vi
Om man nu får "gnöla" lite. Så håller jag med föregående inlägg om att "var kom rosa ifrån??".
Jag tycker det hade varit mer tjejigt och snygg med en vit bas variant med blå detaljer som tjejtröja då. Killar: svart och blå. Tjejer: vit med lite blått.
Vi
Quote from Elias Engqvist on 13 April 2011, 21:45Jag förstår inte vad "ekonomisk verklighet" har med rosa att göra - gnöl gnöl!
Jag förstår inte vad "ekonomisk verklighet" har med rosa att göra - gnöl gnöl!