Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:30Johan: Hög tid att du börjar nu då! 😀
Johan: Hög tid att du börjar nu då! 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:31De ser grymt snygga ut på ritade bilderna. Applåd till Fredrik och Maria!
De ser grymt snygga ut på ritade bilderna. Applåd till Fredrik och Maria!
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:31@Bruse: Lång kedja enligt Silva som borde veta.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=990163#p990220Någon som har en uppfattning om hur storlekarna är i jämförelse med Kalas kläder? Jag har XL tröja och L byxor i mina Ride of Hope kläder f
@Bruse: Lång kedja enligt Silva som borde veta.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=990163#p990220
Någon som har en uppfattning om hur storlekarna är i jämförelse med Kalas kläder? Jag har XL tröja och L byxor i mina Ride of Hope kläder f
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:32"Linus: Det är dam-modell på den rosa, men även killar kan ha den, fast den sitter lite tajtare i midjan på er. "
Bra anledning att börja tänka på beach 2011 alltså 😉
"Linus: Det är dam-modell på den rosa, men även killar kan ha den, fast den sitter lite tajtare i midjan på er. "
Bra anledning att börja tänka på beach 2011 alltså 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:34Linus: Du kanske hinner till beach 2012... 😉
Linus: Du kanske hinner till beach 2012... 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:35Maria: Isåfall vill jag ha en rosa, bara därför att 😉 Fast jag kommer nog inte börja cykla i första taget.
Maria: Isåfall vill jag ha en rosa, bara därför att 😉 Fast jag kommer nog inte börja cykla i första taget.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:37Mattias: Fast det är inte vi som har ritat dem, det fick vi professionell hjälp med från Trimtex. Jag tycker också att de är skitsnygga allihopa.
Mattias: Fast det är inte vi som har ritat dem, det fick vi professionell hjälp med från Trimtex. Jag tycker också att de är skitsnygga allihopa.
Quote from Niklas Kanerot on 13 April 2011, 15:39Snygga.
(t+)
Snygga.
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:40Maria: På så sätt. Men det är ni som drivit igenom det, så ni får behålla applåden ändå! 🙂
Maria: På så sätt. Men det är ni som drivit igenom det, så ni får behålla applåden ändå! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 15:45Absolut och snabbt jobbat också! (t+)
Absolut och snabbt jobbat också! (t+)