Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 20:33Då blev man utan tröja. 🙁 jag trodde man kunde fortsätta beställa även efter den 19:e... Jaja, jag hade väl inte råd egentligen ändå.
Då blev man utan tröja. 🙁 jag trodde man kunde fortsätta beställa även efter den 19:e... Jaja, jag hade väl inte råd egentligen ändå.
Quote from ellen olsson on 21 April 2011, 20:38Om du läser hela tråden så ser du att shopen kommer att öppna igen lite senare.
Om du läser hela tråden så ser du att shopen kommer att öppna igen lite senare.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 20:40Åh vad bra! 😀 Jag hoppade till sista sidan när jag inte kom nånstans med länken. Då hinner jag spara lite pengar oxå. 😀
Åh vad bra! 😀 Jag hoppade till sista sidan när jag inte kom nånstans med länken. Då hinner jag spara lite pengar oxå. 😀
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:04Nina: Det där med den 19:e var bara ifall om man promt ville ha sina kläder innan Tjejvättern.
Nina: Det där med den 19:e var bara ifall om man promt ville ha sina kläder innan Tjejvättern.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:49maria, det var så jag förstod det oxå. Men så kom jag till en tom sida när jag klickade på länken så jag trodde man inte kunde fortsätta köpa. jag vill absolut ha en sån tröja! Rosa och allt! (H:)
maria, det var så jag förstod det oxå. Men så kom jag till en tom sida när jag klickade på länken så jag trodde man inte kunde fortsätta köpa. jag vill absolut ha en sån tröja! Rosa och allt! (H:)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 08:02Jo jag räknade också med att det skulle gå att beställa igen senare också ... TV/VR lär gå mer i svart/grönt iaf.
Jo jag räknade också med att det skulle gå att beställa igen senare också ... TV/VR lär gå mer i svart/grönt iaf.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 11:24Vad kostar kläderna då? Går ju som sagt inte komma in på shoppen nu å se...
Vad kostar kläderna då? Går ju som sagt inte komma in på shoppen nu å se...
Quote from ellen olsson on 9 May 2011, 11:28Det var 639:- för tröjorna iallafall.
Det var 639:- för tröjorna iallafall.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:56Kommer man verkligen kunna beställa tröjorna igen? *nervös* Jag vill ha en nu! 😉
Kommer man verkligen kunna beställa tröjorna igen? *nervös* Jag vill ha en nu! 😉
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 23:02Hej!
Kommer det finnas någon möjlighet att beställa (och få) kläderna innan Cykelvasan i augusti?
Hej!
Kommer det finnas någon möjlighet att beställa (och få) kläderna innan Cykelvasan i augusti?