Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 11:01Jo, att byta rullande under simning känns väldigt komplicerat, speciellt eftersom man inte kan kommunicera så bra.
Att göra et snabbt stopp var 500:e meter eller så verkar lagom. Vi körde 1000m mellan stoppen igår och det känndes aningen för långt.Bra t
Jo, att byta rullande under simning känns väldigt komplicerat, speciellt eftersom man inte kan kommunicera så bra.
Att göra et snabbt stopp var 500:e meter eller så verkar lagom. Vi körde 1000m mellan stoppen igår och det känndes aningen för långt.
Bra t
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 01:22Låter som ett intressant projekt!
Jag har aldrig simmat så långt i en större grupp, men jag skulle nog ha valt att testa att simma i par, dvs två och två.
Det är trevligare att kunna titta på någon annan när man simmar tycker jag. Kan man dessutom matc
Låter som ett intressant projekt!
Jag har aldrig simmat så långt i en större grupp, men jag skulle nog ha valt att testa att simma i par, dvs två och två.
Det är trevligare att kunna titta på någon annan när man simmar tycker jag. Kan man dessutom matc
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 11:17Jo, två eller rent av tre i bredd har funkat bra under träning.
Flera av oss är gamla simmar och hittils har det funkat bra med tretaktsandning.Dessutom är jag inte alls säker på att vi ska låta de snabbaste ligga där fram och dra. Man riskerar att de l
Jo, två eller rent av tre i bredd har funkat bra under träning.
Flera av oss är gamla simmar och hittils har det funkat bra med tretaktsandning.
Dessutom är jag inte alls säker på att vi ska låta de snabbaste ligga där fram och dra. Man riskerar att de l
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 00:43Nu verkar det närma sig!
Tisdag som det ser ut just nu, men det beror på väder, vind och mest av allt strömmarna.
Här ser ni en ganska bra bild av sträckan 🙂
BILD:http://www.martensson.net/bilder/herder/a080524__001.jpg
Nu verkar det närma sig!
Tisdag som det ser ut just nu, men det beror på väder, vind och mest av allt strömmarna.
Här ser ni en ganska bra bild av sträckan 🙂
BILD:http://www.martensson.net/bilder/herder/a080524__001.jpg
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 10:28Domsten?
Domsten?
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 00:24Ahhh, nu är det gjort!!! (H)
Fast vi hamnade i Hittarp
Ahhh, nu är det gjort!!! (H)
Fast vi hamnade i Hittarp
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 07:41Kul - finns det bilder på nån blogg eller så?
Vore kul att se! 🙂
Kul - finns det bilder på nån blogg eller så?
Vore kul att se! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 12:10Hur långt simmade ni och hur lång tid tog det? Starkt jobbat iaf (t+)
Hur långt simmade ni och hur lång tid tog det? Starkt jobbat iaf (t+)
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 22:44Det blev 6,5 km om man räknar från startpunkt till mål.
Efter halva sträckan delade vi upp oss i 2 grupper om 3 och det tog ca 2:20 resp 2:30 ungefär över.Erfarenhetsmässigt kan jag konstatera att det inte fungerar att låta de starka dra om man är en st
Det blev 6,5 km om man räknar från startpunkt till mål.
Efter halva sträckan delade vi upp oss i 2 grupper om 3 och det tog ca 2:20 resp 2:30 ungefär över.
Erfarenhetsmässigt kan jag konstatera att det inte fungerar att låta de starka dra om man är en st
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 12:15Hur 'siktade' ni? Jag har hört att det kan vara svårt att sikta rätt Helsingborg-/ør med tanke på strömmarna.
Hur 'siktade' ni? Jag har hört att det kan vara svårt att sikta rätt Helsingborg-/ør med tanke på strömmarna.