Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 07:58För att göra det mer konkret. Jag tittar på ett par hjul för piggare träningar. Jag tittar på Fulcrum 5 (1.760 gram). Sedan tittar jag på Fulcrum 3 (1.659). De sista 100 gram gör priset det dubbla.
Att vikten gör mycket, det vet jag. Vad jag förstår, så
För att göra det mer konkret. Jag tittar på ett par hjul för piggare träningar. Jag tittar på Fulcrum 5 (1.760 gram). Sedan tittar jag på Fulcrum 3 (1.659). De sista 100 gram gör priset det dubbla.
Att vikten gör mycket, det vet jag. Vad jag förstår, så
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:08Att köpa hjul som inte är UCI-godkända är inte så genomtänkt.
Att köpa hjul som inte är UCI-godkända är inte så genomtänkt.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:18Vilka hjul i den här tråden inte skulle vara det? Fulcrum? Zipp? (har glömt de andra märkena).
Vilka hjul i den här tråden inte skulle vara det? Fulcrum? Zipp? (har glömt de andra märkena).
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:26Jag har svårt att tänka mig att 1080 mm fälg är godkänd.
UCI har listan på sin sida.
Jag har svårt att tänka mig att 1080 mm fälg är godkänd.
UCI har listan på sin sida.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:28Ja, när jag tittade på bilderna igen slog det mig att det måste vara dem du tänkte på.
Ja, när jag tittade på bilderna igen slog det mig att det måste vara dem du tänkte på.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:37http://www.uci.ch/Modules/BUILTIN/getObject.asp?MenuId=MTkzNg&ObjTypeCode=FILE&type=FILE&id=NDkyNTc&LangId=1
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:46Hjulen ska inte användas i cykeltävlingar, ska användas i triathlon
Hjulen ska inte användas i cykeltävlingar, ska användas i triathlon
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 08:50Fast du kanske vill tävla i cykel eller sälja dom med tiden.
Fast du kanske vill tävla i cykel eller sälja dom med tiden.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:03frågan är hur petiga reglerna egentligen är, de hjul som jag ska köpa in körs bla av team Fuji Asia och har inte testats av UCI, jag påpekade detta och då sa dom att det aldrig hade varit några problem vid tävling men att dom skulle skicka in några par ti
frågan är hur petiga reglerna egentligen är, de hjul som jag ska köpa in körs bla av team Fuji Asia och har inte testats av UCI, jag påpekade detta och då sa dom att det aldrig hade varit några problem vid tävling men att dom skulle skicka in några par ti
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:05Jaha, och doping är också ok?
Jaha, och doping är också ok?