Quote from ellen olsson on 7 March 2010, 09:13Reglerna gäller.
Det finns kommissarier som är slappa men det finns även kommissarier som konstaterar att: "Hjul kollar vi absolut. Det är relativt lätt att göra eftersom man inte behöver mäta."
Reglerna gäller.
Det finns kommissarier som är slappa men det finns även kommissarier som konstaterar att: "Hjul kollar vi absolut. Det är relativt lätt att göra eftersom man inte behöver mäta."
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:21Nu skulle jag egentligen behöva läsa om reglerna, men jag fick intrycket att det inte är UCI som testar. UCI ställa krav. Tillverkaren ska sedan testa enligt kraven och skicka resultatet till UCI för godkännande.
Det låter inte så betryggande med en till
Nu skulle jag egentligen behöva läsa om reglerna, men jag fick intrycket att det inte är UCI som testar. UCI ställa krav. Tillverkaren ska sedan testa enligt kraven och skicka resultatet till UCI för godkännande.
Det låter inte så betryggande med en till
Quote from ellen olsson on 7 March 2010, 09:24Det är UCI som testar och tar bra betalt för det.
Det är UCI som testar och tar bra betalt för det.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:25Alltid kul då man lägger en specifik fråga, om ett par hjul, varav en svarar om sina erfarenheter kirng liknande hjul han köpt, och resten fortsätter diskutera om nått annat, för min del ointressant
Alltid kul då man lägger en specifik fråga, om ett par hjul, varav en svarar om sina erfarenheter kirng liknande hjul han köpt, och resten fortsätter diskutera om nått annat, för min del ointressant
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:26Herrens vägar äro outgrundliga.
Herrens vägar äro outgrundliga.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:31> för min del ointressant
Finns en knapp, längst ner till vänster.
> för min del ointressant
Finns en knapp, längst ner till vänster.
Quote from ellen olsson on 7 March 2010, 09:33Bästa knappen på Funbeat!
Bästa knappen på Funbeat!
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 09:34>Ska ha dem på tempon
?
Är det något annat än cykeltävling i så fall?
>Ska ha dem på tempon
?
Är det något annat än cykeltävling i så fall?
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 11:35För att adressera viktfrågan. Ska du köra i tunga backar med dom? Ofta är tempobanor rätt platta, iaf. lika mycket upp som ner utan för häftiga motlut. Då är vikten av mindre vikt om man får uttrycka sig så dumt.
Du har inte funderat på heltäckt bak + hög
För att adressera viktfrågan. Ska du köra i tunga backar med dom? Ofta är tempobanor rätt platta, iaf. lika mycket upp som ner utan för häftiga motlut. Då är vikten av mindre vikt om man får uttrycka sig så dumt.
Du har inte funderat på heltäckt bak + hög
Quote from Berit Bengtson on 7 March 2010, 12:31Planet X-hjulen ett ett av måånga märken som använder Gigantex-fälgar
http://www.gigantex.com.tw
Hjul med de fälgarna säljs under många olika namn runt om i cykelvärlden.
Ett annat märke med Gigantex-fälgar är Sonic
Här finns det ett aerotest av flera oli
Planet X-hjulen ett ett av måånga märken som använder Gigantex-fälgar
http://www.gigantex.com.tw
Hjul med de fälgarna säljs under många olika namn runt om i cykelvärlden.
Ett annat märke med Gigantex-fälgar är Sonic
Här finns det ett aerotest av flera oli