Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 00:29Man får va taskig mot folk som inte använder hjälm för de verkar ju inte ha nåt de vill skydda däruppe i knoppen.
Man får va taskig mot folk som inte använder hjälm för de verkar ju inte ha nåt de vill skydda däruppe i knoppen.
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 08:34Det behöver inte vara jobbigare att köra uppför om man anpassar farten, väljer en låg växel och behåller en bekväm cadens så kan man ha samma puls som om man kör på platten. Den stora skillnaden är om det blir riktigt brant +8% för då har de flesta inte n
Det behöver inte vara jobbigare att köra uppför om man anpassar farten, väljer en låg växel och behåller en bekväm cadens så kan man ha samma puls som om man kör på platten. Den stora skillnaden är om det blir riktigt brant +8% för då har de flesta inte n
Quote from j sollerman on 28 August 2008, 09:51"Mattias vad du är taskig mot mig ,ska jag komma och piska er 🙂 Jag får väl börja använda cykelhjälm när jag har vunnit på lotto för någon har ju hett sönder min cykel"
Om du vill piska Mattias kanske du kan ta de i ett pm så slipper vi andra se era ki
"Mattias vad du är taskig mot mig ,ska jag komma och piska er 🙂 Jag får väl börja använda cykelhjälm när jag har vunnit på lotto för någon har ju hett sönder min cykel"
Om du vill piska Mattias kanske du kan ta de i ett pm så slipper vi andra se era ki
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 12:33Jag tycker Madelene ska köpa en hjälm först. Sen är det dags att börja spara till cykel!
Jag tycker Madelene ska köpa en hjälm först. Sen är det dags att börja spara till cykel!
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:07Anne marie och kolla, jaja jag ska köpa hjälm, jag vet jag är dum ,för man kommer ångra sig
Anne marie och kolla, jaja jag ska köpa hjälm, jag vet jag är dum ,för man kommer ångra sig
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:07Christer ,jag lovar att jag ska köpa hjälm
Christer ,jag lovar att jag ska köpa hjälm
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 22:16Det var bra det Madelene!
Det var bra det Madelene!
Quote from Fredrik Nilsson on 29 August 2008, 11:37Vilket är jobbigat - att cykla uppför en backe eller att plöja en tråd där 90% av inläggen är trams? 😉
Vilket är jobbigat - att cykla uppför en backe eller att plöja en tråd där 90% av inläggen är trams? 😉
Quote from j sollerman on 29 August 2008, 14:38Länge leve tramset på funbeat!
Länge leve tramset på funbeat!
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 14:41Du är lite färglös.
Du är lite färglös.