Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:34Rätt munter liten tråd....har alltid gillat när folk skall teorianpassa en ganska självklar verklighet.....i sommras cyklade jag mycket i berg....en mil uppför är jobbigare en mil nerför eller på platten. Visserliggen skulle jag kunna trycka på som en gri
Rätt munter liten tråd....har alltid gillat när folk skall teorianpassa en ganska självklar verklighet.....i sommras cyklade jag mycket i berg....en mil uppför är jobbigare en mil nerför eller på platten. Visserliggen skulle jag kunna trycka på som en gri
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2008, 14:35kvasi-teoretiskt - om man ställer en fråga som inte är specificerad så kan man inte svara på den på nåt vettigt sätt...
Jag förstår inte varför Stefan ställde frågan från början - den ger ju absolut ingenting!
kvasi-teoretiskt - om man ställer en fråga som inte är specificerad så kan man inte svara på den på nåt vettigt sätt...
Jag förstår inte varför Stefan ställde frågan från början - den ger ju absolut ingenting!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:38men jg gillar kvasiteoretiska diskussioner...speciellt efter ett par groggar
men jg gillar kvasiteoretiska diskussioner...speciellt efter ett par groggar
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 15:37Jag gillar grogg efter kvasiteoretiska diskussioner!
Jag gillar grogg efter kvasiteoretiska diskussioner!
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2008, 15:43Det borde nog stå i början på tråden om man måste vara påverkad för att läsa den!
Det borde nog stå i början på tråden om man måste vara påverkad för att läsa den!
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2008, 15:44Jag skrev dubbelt - är JAG påverkad??? På jobbet???
Jag skrev dubbelt - är JAG påverkad??? På jobbet???
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 15:53Det är i alla fall jobbigare att cykla i backar än att surfa på Funbeat.
Det är i alla fall jobbigare att cykla i backar än att surfa på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 15:57Jobbet kan påverka en!;)
Jobbet kan påverka en!;)
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 20:02Häller upp en java och firar över 100 ilägg i denna pseudovetenskapliga tramstråd.
Häller upp en java och firar över 100 ilägg i denna pseudovetenskapliga tramstråd.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 22:35112
112