Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 18:03Det är möjligt att de har blivit mer affärsmässiga.
Det är möjligt att de har blivit mer affärsmässiga.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 16:06Lite mer uppdatering om ni är intresserade. Mejlade Stefan eftermiddagen den 19:e om att inga pengar dragits och han har inte svarat, så ringde precis på hans telefon, men det gick till mobilsvar. Så jag vände mig återigen till Canyon Tyskland och dom urs
Lite mer uppdatering om ni är intresserade. Mejlade Stefan eftermiddagen den 19:e om att inga pengar dragits och han har inte svarat, så ringde precis på hans telefon, men det gick till mobilsvar. Så jag vände mig återigen till Canyon Tyskland och dom urs
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 16:19Vi väntar med spänning.
Vi väntar med spänning.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 18:50"Vi har börjat montera din order. Inom fyra arbetsdagar kommer din order att skickas med DHL."
Så ja. Lite strul med kortdebiteringen på grund av min bank, men nu verkar det börja hända saker.
"Vi har börjat montera din order. Inom fyra arbetsdagar kommer din order att skickas med DHL."
Så ja. Lite strul med kortdebiteringen på grund av min bank, men nu verkar det börja hända saker.