Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 08:10Emma, ju tidigare man tar tag i ett problem, ju mindre "kostar" det att fixa problemet. Om man går och väntar eller hittar temporära lösningar så hinner problemet växa och det blir jobbigare att fixa när man väl måste laga det... Så fixa till meniskeln as
Emma, ju tidigare man tar tag i ett problem, ju mindre "kostar" det att fixa problemet. Om man går och väntar eller hittar temporära lösningar så hinner problemet växa och det blir jobbigare att fixa när man väl måste laga det... Så fixa till meniskeln as
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 08:21Linus, I´m on my way 🙂 väntar just nu på remiss till röntgen.
Helt förvånad över att ni är så snälla mot mig och att jag ännu (?) inte fått höra "skyll dig själv". Kanske beror det på att ett träningsforum består av människor som lever för att träna oc
Linus, I´m on my way 🙂 väntar just nu på remiss till röntgen.
Helt förvånad över att ni är så snälla mot mig och att jag ännu (?) inte fått höra "skyll dig själv". Kanske beror det på att ett träningsforum består av människor som lever för att träna oc
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 10:53Problemet med många läkare är att när de tycker att man kan leva ett normalt liv så är de nöjda. Tyvärr har vi träningsaktiva mycket större krav på vad vi kräver av våra kroppar för att det ska vara normalt för oss.
Så det gäller att övertyga läkarna att
Problemet med många läkare är att när de tycker att man kan leva ett normalt liv så är de nöjda. Tyvärr har vi träningsaktiva mycket större krav på vad vi kräver av våra kroppar för att det ska vara normalt för oss.
Så det gäller att övertyga läkarna att
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:03Tänk vad mycket pengar läkarna tjänar på alla "fotbollsspelare" och de kan experimentera med nya operationstekniker på en aldrig sinnande ström av spelare.
Tänk vad mycket pengar läkarna tjänar på alla "fotbollsspelare" och de kan experimentera med nya operationstekniker på en aldrig sinnande ström av spelare.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:06Jag ser gärna att läkarna exprimenterar på fotbollspelarna. Men sen kan de ju lämpligen tillämpa den kunskapen även på oss äldre som vill kunna fortsätta springa några mil till innan vi börjar med rullator. (H)
Jag ser gärna att läkarna exprimenterar på fotbollspelarna. Men sen kan de ju lämpligen tillämpa den kunskapen även på oss äldre som vill kunna fortsätta springa några mil till innan vi börjar med rullator. (H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:11Du får spela korpfotboll så blir du prioriterad.
Du får spela korpfotboll så blir du prioriterad.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:16Har inga sådana problem förnärvarande utan mitt inlägg var bara en reflexion över mina erfarenheter från en axelskada som jag hade tidigare. Fotbollsspelarna med samma skada fick en opereration snabbare. Lyckades till slut få en operation när jag hade bel
Har inga sådana problem förnärvarande utan mitt inlägg var bara en reflexion över mina erfarenheter från en axelskada som jag hade tidigare. Fotbollsspelarna med samma skada fick en opereration snabbare. Lyckades till slut få en operation när jag hade bel
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:31Jag vill inte räkna mig till de äldre, trots "tant-menisker", men jag håller med Krister och David om att utvecklingen troligen går framåt just på grund av elitidrottsmän som skadas. Trots att vi inte prioriteras. Dumt 🙁
Min förhoppning är att det ska
Jag vill inte räkna mig till de äldre, trots "tant-menisker", men jag håller med Krister och David om att utvecklingen troligen går framåt just på grund av elitidrottsmän som skadas. Trots att vi inte prioriteras. Dumt 🙁
Min förhoppning är att det ska
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:46Nu börjar stollarna i Sverige operera in silikoninlägg för att komplettera biceps.
Måste vara tufft att vara gymråtta med alla speglarna och proteinpulver.
Nu börjar stollarna i Sverige operera in silikoninlägg för att komplettera biceps.
Måste vara tufft att vara gymråtta med alla speglarna och proteinpulver.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 12:28Emma, jag har också strul med knäna och har vacklat med att springa långt eller kort pga smärtan som kommer. Kändes som att det var läge att välja springa kort annars så skulle det snart bli "inte springa alls" 🙁
Mitt råd är att du inte springer när de
Emma, jag har också strul med knäna och har vacklat med att springa långt eller kort pga smärtan som kommer. Kändes som att det var läge att välja springa kort annars så skulle det snart bli "inte springa alls" 🙁
Mitt råd är att du inte springer när de