Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELär jag farligt...??
You need to log in to create posts and topics.

Jag undra mig ibland..
Är det nu så ?? ...eller tror jag det är så... !?
.. Att en hel del män är lite rädd för kvinnor, 50 år, singel, sportigt och fysisk stark..
t.e... frågar jag andra om att träna/motionera i lag, åka en tur,.. eller cykla med mig en

Hmm.. Men vill man inte cykla med för man tror jag ska cykla ifrån dom.. Förutom en kille då som skulle börja i klubben, som propsade på att jag skulle vara med, det borgade nog för lite lägre tempo.. 😉

Sen.. jag blev jättefarlig när jag blev singel..

tänk dig hur rädda hockey h***** va när jag dök upp som singel, hetro och inte såg ut som ett takras nere bland hockeykillarna. dessutom i deras omklädningsrum, spelarbuss och på senare tid i båset.

säkert är många glada att jag sagt upp mig

Män är rädda för allt möjligt, det är bara ursäkterna som varierar. Är man inte för självständig så är man för osjälvständig. Är man inte för mjäkig så är man för dominant. Är man sportig så är det säkert lika läskigt som om man följer diverse tv-program

katarina du kommer inte riktigt upp i denna
http://www.youtube.com/watch?v=cfnbYfN9_VA
kunde inte låta bli
haha

men är man kär då ser man inga brister oavsett hur personen är.....

En kommentar från en ung man. 😉

Om en tjej skulle komma fram till mig och fråga om jag ville med på ett träningspass så skulle jag tack ja (t+) direkt och fråga när? var? hur? även om jag visste att jag inte skulle kunna hålla hennes tempo.

Jag vet int

Det finns alla sorter där ute, både kvinnor och män. Så man ska nog inte generallisera för mycket. Dock tycker jag mig ha märkt att tjejerna som förekommer här på FB har en sundare och vettigare inställning till livet, kroppen och träning än vad de allra

Håller med Joachim. Jag testade nån dejtingsajt för några år sedan och det va stört omöjligt att hitta nån som inte tyckte att jag va ett träningsfreak som tränade 3x1h/vecka!!! Undra va samma människor hade sagt idag när jag tränar det tredubbla eller nå

Har också testat, men måste säga att det är väldigt olika stil på olika siter. Låter som jag testat alla....det har jag inte....

Nej.

> Det är inte ni som är anledningarna till männens feghet, de är bara dom som skyller på det.

Du slår nog huvudet på spiken där.
Jag håller också med den som skrev att det är bättre att träna med någon som ev. är datingintresserad.