Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELär jag farligt...??
You need to log in to create posts and topics.

Anne Mari: "Jag testade nån dejtingsajt för några år sedan och det va stört omöjligt att hitta nån som inte tyckte att jag va ett träningsfreak som tränade 3x1h/vecka!!!"

Ja, det var _verkligen_ underligt, för när man läser presentatioinerna på sådana si

Exakt AnnMarie... cyklingen är en sport som svetsar samman folk 😉

Jenny R: Jag måste varit på fel sajt då för de i min ålder (36 då ) var inte så aktiva...

Va va det för sajt du va på?!?! Måste testa :D!!!!

Jenny R: haha, du har helt rätt! Jag blir bara less de gånger jag loggat in på någon singelsajt....

.. men nu hade jag tur !!
Lördag precis när jag knutade under mina långfärdsskridskor.. komer en (manligt) bekannt till mig precis på banan... så det blev en gemensam tur :-)..
Kul, spontan och oförväntad .. oftas trevligaste..
Blev en tuff tur.. mycke

Vissa har man träffat in de fläsk och andra har rescenserats av kamrater.
Lite urskiljning har därmed gjorts.
Därmed är det inte sagt att alla kamelerna inte kommer genom nålsögat.

Synd bara att inte fler tävlar på cykel för det är väldigt roligt och utm

"Vi vet ju inte heller vem är vem här på Funbeat.. "

Har ju inte riktigt samma förväntningar på folk här som på en datingsite heller.

Amen David.. som du låter skulle du väl cykla ifrån alla brudar i hela världen.. sträcka armarna mot skyn när målgång passeras och tjoaa, Jag vaaaaaann!!
Tävla är ju så roligt och utmanande.. eller?!

Fast det är klart, nu nr jag tänker efter.. Du kör v

Det är trevligt med tjejer på tävlingarna..
Jag behöver inte tävla mot dem och faktum är att damproffsen kör säkert ifrån mig.
Gör de inte det, så borde de träna mer så de kan köra ifrån en gammal halvdöd gubbe!

Anne Mari
Tja, vilka såna sajter har jag inte varit på *ironi*... tycker nog Spray date är roligast.. men det är nog för att den också är mest oseriös.. Undrar varför man inte kan kombinera rolig OCH seriös?? *retorisk fråga*

Magnus
Ja visst är det under