Quote from Guest on 14 November 2011, 11:52Bestämde mig för en dryg vecka sedan att följa Jesus. Löppassen känns lättare efter detta.
Skulle vara intressant om det finns fler på Funbeat som har Jesus med sig på träningsrundorna!
Tvingades till ett två månaders träningsuppehåll men har kunnat börja
Bestämde mig för en dryg vecka sedan att följa Jesus. Löppassen känns lättare efter detta.
Skulle vara intressant om det finns fler på Funbeat som har Jesus med sig på träningsrundorna!
Tvingades till ett två månaders träningsuppehåll men har kunnat börja
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 12:02Ingen Jesus här inte. Har inte heller sett någon dokumentation på att han synts till de senaste 2000 åren.
Ibland är däremot min fru med på träningen.
Ingen Jesus här inte. Har inte heller sett någon dokumentation på att han synts till de senaste 2000 åren.
Ibland är däremot min fru med på träningen.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 12:19Följer mina spellistor på Spotify. Music is a spiritual guidance trough life!
Följer mina spellistor på Spotify. Music is a spiritual guidance trough life!
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 12:56Apropå barfotalöpning, menar du?
Apropå barfotalöpning, menar du?
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 13:11Har förskt, men han fuskade och genade över Gensarets sjö. Vi andra fick springa runt.
Har förskt, men han fuskade och genade över Gensarets sjö. Vi andra fick springa runt.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 18:43Hur var det nu han sjöng?
-Jesus gick på vattnet, jag är inte han. Jag fick min första kallsup, två meter ut från land.
Hur var det nu han sjöng?
-Jesus gick på vattnet, jag är inte han. Jag fick min första kallsup, två meter ut från land.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 18:49Sen kom den där olyckliga grejen med korsfästning och så. Gå på vattnet funkar tydligen inte lika bra med hål i fotsulorna.
Sen kom den där olyckliga grejen med korsfästning och så. Gå på vattnet funkar tydligen inte lika bra med hål i fotsulorna.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 19:01Inte Jesus, mer Gsus för mig. MP3-spelaren skänker frälsning. Men grattis till dop och nytändning!
Inte Jesus, mer Gsus för mig. MP3-spelaren skänker frälsning. Men grattis till dop och nytändning!
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 19:15Jag tror på Jesus och har så gjort i många år.
Inte bara när jag tränar.
Jag tror på Jesus och har så gjort i många år.
Inte bara när jag tränar.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 20:12Gå på vatten, javisst! 😉
http://www.youtube.com/watch?v=AQ6OtKywyD8&feature=related
Gå på vatten, javisst! 😉