Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 10:06Fokusera på löpningen istället för att ha nån med dig på löpningen.
Ser du Jesus bredvid också?
Fokusera på löpningen istället för att ha nån med dig på löpningen.
Ser du Jesus bredvid också?
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 10:17Inte direkt, det känns snarare som om jag befinner mig rätt nära helvetet när jag försöker att springa snabbt.
Inte direkt, det känns snarare som om jag befinner mig rätt nära helvetet när jag försöker att springa snabbt.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 12:52Det finns partävlingar i löpning, sidovagn för MC, K2 för kanot m.m. Men finns det nån tävlingsklass för tandemcyklar?
Det finns partävlingar i löpning, sidovagn för MC, K2 för kanot m.m. Men finns det nån tävlingsklass för tandemcyklar?
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:27Jag tror på Dals Långed.
Jag tror på Dals Långed.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 13:54Tidigare fanns tandemsprint på VM-programmet men den togs bort eftersom det var riktigt otrevliga krascher.
Tidigare fanns tandemsprint på VM-programmet men den togs bort eftersom det var riktigt otrevliga krascher.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:31Så länge Jesus springer i eget namn och inte tar över nån annans nummerlapp är det okej även på tävling.
Så länge Jesus springer i eget namn och inte tar över nån annans nummerlapp är det okej även på tävling.
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 15:45BILD:www.rebelart.net/diary/wp-database/uploads/2008/JesusDavid.jpg
"JESUS IS MY HOMEBOY"
Hjälten David LaChappelle såklart
BILD:www.rebelart.net/diary/wp-database/uploads/2008/JesusDavid.jpg
"JESUS IS MY HOMEBOY"
Hjälten David LaChappelle såklart
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 21:56Om tjejer följer Jesus när de springer lopp, räknas eventuella rekord då?
Om tjejer följer Jesus när de springer lopp, räknas eventuella rekord då?
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 11:28Den här tråden tog då inte lång tid på sej för att urarta helt 🙂
Men jag är säker på att TS och JC tar sånt här i godan ro
Den här tråden tog då inte lång tid på sej för att urarta helt 🙂
Men jag är säker på att TS och JC tar sånt här i godan ro
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 22:06JC sägs ju ha fixat det mesta av spott och spe - vi får hoppas att TS inte blev skrämd.
Jag vet att det finns minst två eller kanske tre personer på funbeat som är troende och säkert skulle vilja svra. Frågan är om man vågar det när reaktionen blir som
JC sägs ju ha fixat det mesta av spott och spe - vi får hoppas att TS inte blev skrämd.
Jag vet att det finns minst två eller kanske tre personer på funbeat som är troende och säkert skulle vilja svra. Frågan är om man vågar det när reaktionen blir som