Quote from Lena O on 9 June 2009, 09:37Det hälper inte David.
SCF vill stänger ner scf motion. Sajten ägs inte av SCF, men de vill ta över den, för att lägga ner den. Den är så bra att den får SCF att se dåligt ut.
Det hämnade inte de för att tala ut om hur bra "VI" (SCF) är och vifta med moti
Det hälper inte David.
SCF vill stänger ner scf motion. Sajten ägs inte av SCF, men de vill ta över den, för att lägga ner den. Den är så bra att den får SCF att se dåligt ut.
Det hämnade inte de för att tala ut om hur bra "VI" (SCF) är och vifta med moti
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:23Jag tror att ett par av de nya har god potential att kunna få fart på verksamheten.
Tyvärr så finns det fortfarande personal som sitter hemma o lyfter lön.
De finns inte på kansliet och i verksamheten.
Jag tror att ett par av de nya har god potential att kunna få fart på verksamheten.
Tyvärr så finns det fortfarande personal som sitter hemma o lyfter lön.
De finns inte på kansliet och i verksamheten.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:27Finns det något som talar för att SCF styrelsearbete kommer präglas av något annat än egenintressen och kortsiktighet ??? (som tidigare)
Jag hoppas på förändring, men är något luttrad 🙁
Finns det något som talar för att SCF styrelsearbete kommer präglas av något annat än egenintressen och kortsiktighet ??? (som tidigare)
Jag hoppas på förändring, men är något luttrad 🙁
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 11:33Det är kanske just det som de nya inte har så stort behov av eftersom de har varit i andra ídrotter och sett annat.
Det är kanske just det som de nya inte har så stort behov av eftersom de har varit i andra ídrotter och sett annat.
Quote from Mikaela Lexén on 9 June 2009, 12:12David skrev:
"Jag tror att ett par av de nya har god potential att kunna få fart på verksamheten."Jag hoppas du har rätt.
David skrev:
"Jag tror att ett par av de nya har god potential att kunna få fart på verksamheten."
Jag hoppas du har rätt.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:18SCF får inte bestå av gamla flaggvakter med en egen politist rövslickarmentalitet utan folk som vågar ta beslut och som helst själva har erfarenheter från mer än kafferep.
SCF får inte bestå av gamla flaggvakter med en egen politist rövslickarmentalitet utan folk som vågar ta beslut och som helst själva har erfarenheter från mer än kafferep.
Quote from Lena O on 9 June 2009, 12:52Håller med till 100%
Håller med till 100%
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:54Du ser Gary, du tycker som jag till 100%. Du har bara inte tänkt på det innan.
Du ser Gary, du tycker som jag till 100%. Du har bara inte tänkt på det innan.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 12:55Då är jag alltså inte aktuell för SCF...typiskt.
Då är jag alltså inte aktuell för SCF...typiskt.
Quote from Lena O on 9 June 2009, 12:56Nej David. Du har bara inte uttryckt din åsikt kring detta framför mig förut 😉
Nej David. Du har bara inte uttryckt din åsikt kring detta framför mig förut 😉