Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Musiken då Ingmari....musiken..?????;)

Men oj då!!!!Är det verkligen 9 år sedan man inledde sin löparkarriär???Klart man måste va med här då(L)

Tja, med Googles hjälp går ju det mesta: Hjalmar Cassermans. Aldrig hört talas om. Bördig från Månkarbo, månntro?

Exakt Ingmari...å han startade faktiskt ett bryggeri i Hals utanför Månkarbo som sedan lades ner efter det att det köpts upp av Pripps. (Tråkigt nog ..men det gör inte så myche eftersom jag ju ljuger om hälften..)
Kall bira i Månkarbo har du att avhämta..

Så där ja! Denna skall springas och det är inte förhandlingsbart. Jag är den som sprungit borloppet flest gånger och den titeln skall jag inte släppa (H)

Edit: Denna dag är redan blockad i min outlook på jobbet - jag tar inga risker (t+)

Lagt till ny länk http://www.broloppet2010.se/

Varför inte!! (H)

och varianten med helmara som nämndes högre upp, den var ju lockande förutom att den inte existerar på riktigt 🙂 synd

Nu är man anmäld !!! 😉

Men det blir tufft nästa år.
Lundaloppet,Göteborgsvarvet,Stockholm marathon,Broloppet och Malmö 10K, med bara nästan en vecka i mellan dom ! (#)

Fast blir verkligen Malmö10k av nästa år? Jag har svårt att tänka mig att MAI kör Broloppet och M10K veckan efter varandra, åtminstone borde de inte vara så dumdristiga.